fellow en donya @ springen :)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Figo_Frvr

Re: fellow en donya @ springen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 11:11

horsewisper schreef:
Het valt me op dat donja bij wieke netter springt of heb ik dat mis, sorry als ik het fout heb...

fellow vind ik en blijf ik erg gaaf vinden, dat kleurtje zijn koopie klein springer dressuurtoppetje geweldig.

ZIE JE NOU WEL WIEKE!! Whahah zei ik ook al tegen der maar ze wou niet luisteren .. misschien ziet ze het nou wel ..

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 11:18

Nee, ik zie het niet Milou! En bovendien jij springt bijna nooit, dit was pas de derde keer en ik doe het zo ongeveer elke week met pinky.

Haha, vind het wel grappig dat iedereen zegt dat Fellow goed springt, want dat doet hij dus echt niet!

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 08:41

Citaat:
Nee, ik zie het niet Milou! En bovendien jij springt bijna nooit, dit was pas de derde keer en ik doe het zo ongeveer elke week met pinky.

Haha, vind het wel grappig dat iedereen zegt dat Fellow goed springt, want dat doet hij dus echt niet!

gisteren ging het springen met fell toch ook heel erg goed, wie weet krijgt hij er nog wel zin in whahaha

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 10:30

Ziet er leuk uit hoor

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 15:24

PinkyPower schreef:

Dan springt zij nog wel beter..