Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Betteke schreef:Een tijdje geleden is een ruiter bestraft door de tuchtcommissie omdat hij zijn paard een handje zand in de mond deed voor hij de ring inging! Lijkt me dus geen paardvriendelijke manier om het knarsen te laten stoppen!
Betteke schreef:En dat een GP-ruiter zoiets doet boeit me voor geen meter, als iemand heel hoog rijdt en zich tot dit soort rare trucs laat verleiden vind ik ronduit belachelijk.
goldwing schreef:och het is maar een grand prix ruiter met een paard waar menig een van jullie altijd van moeten blijven dromen met een rits van dierenartsen als bijstand om bij het minste of geringste in te springen
en door dat hele team is niets lichamelijks of rijtechnisch gevonden voor het knarsen het kan dus ook gewoon een gewenning zijn
bruine schreef:@porcherider hoe heb jij dat knarsen rijtechnice opgelost? ik heb eigenlijk een beetje het zelfde
bruine schreef:nou zal het eens proberen die van mij reageert idd op teugeldruk bij ontspanning b.v. buitenrit knarst ze niet. maar om haar bijna zonder druk te rijden.... dat wordt even oefenen. ga het wel proberen