xFroukjex schreef:Apart paardje, niet echt mijn smaak, maar wel leuk
Misschien niet je smaak, maar het ging erom of ze wel of niet konden springen... Een goede pony heeft geen kleur, dat bewijst Lisa wel
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
xFroukjex schreef:Apart paardje, niet echt mijn smaak, maar wel leuk
nadine14 schreef:dat lijkt me echt leuk zo door het water
maar wel een ruige pony!

oosterhoff schreef:ziet er leuk uit hoor. als je haar wat meer bij je houd op de sprong gaat ze nog beter springen (ronder en meer bascule). En dat heb je dan weer nodig in de M. Dus minder losgooien daar wordt ie vlak van.
Maar nog bedankt
Meligemaaike schreef:leuke foto's kan leuk springen, maar .... dit noem je toch geen bont, maar appaloosa?????!
leuke foto's ook..

meiske16 schreef:hoe heet je pony??
ik heb het wel vaker gezien zon bonte die wedstrijden loopt,ook precies zoals deze
maar het ziet er wel goed uit hoor,alleen heb ik 1 commentaarpuntje: je ellebogen aan je lichaam houden
xxappiexx schreef:7000,- is een beetje veel voor een pony die M springt en B dressuur loopt. Pony's zonder papier die Z springen kosten nog minder.
. Kelloriejj schreef:xxappiexx schreef:7000,- is een beetje veel voor een pony die M springt en B dressuur loopt. Pony's zonder papier die Z springen kosten nog minder.
Anders vraag je het gewoon aan mij als je wil weten wat die pony kost en geloof een ander daar in niet? Gewoon iemand die de verkoop wil verzieken
Ik weet niet wie het zei, maar diegene had gelijk: je ellebogen moet je toch gewoon aan je lichaam houden, niet opzij? Schattig paardje hoor! Heleendje schreef:Klinkt inderdaad niet erg gezellig...
Maar springt goed, ook al heb ik er eigenlijk geen verstand van... Hou niet zo van springen.Ik weet niet wie het zei, maar diegene had gelijk: je ellebogen moet je toch gewoon aan je lichaam houden, niet opzij? Schattig paardje hoor!