Ilse schreef:Vandaag racer weer eens wat opgepakt, hij liep erg fijn, maar was wel wat heet. Ik heb in elk geval een heerlijk uurtje gereden.
Foto's staan niet op volgorde, maar dat had je vast al door.
Lekker drafje, jammer dat ikzelf niet echt netjes zit.
Gewoon op je kont gaan zitten, dan komt de rest vanzelf wel. Verbeeld je anders een alsof je een publiek optreden moet doen. Of OS, ja kan Anky goed nadoen...{Kom ik straks wel op terug}
'T is net echt toch?![]()
![]()
Wow wat een mooie foto!!! Ziet er erg netjes uit!!! Bovenlichaam een heeeeeel klein beetje naar achteren.
Ook de middendraf zit er op, zoals je kan zien heeft hij dan de neiging erg sterk te worden en mij zodoende nog meer uit het zadel te trekken.
Oké... de middendraf kan ik er niet uit opmaken, maar dat zal wel de opname zijn. Het ziet er een beetje sleperig uit (met de hoeven door het zand), hij maakt zijn onderhals een beetje dik en zijn hele hals korter. Erg jammer. Goed oefenen en wellicht helpt het als je een beetje meer opsluit. Opsluiten en goed aandrijven.
Racer had het ook naar zijn zin aan zijn kwijldraad te zien
Ziet er leuk uit, maar het neusje komt naar mijn idee wat te veel naar voren. Beetje opsluiten.
Galop
Ziet er stukken beter uit!
Eh nee, ik zit niet te zingen, ik riep hem toe dat hij braaf was![]()
Mooie foto, ziet er goed uit, niets aan veranderen. Je kan Anky wel vervangen, stiekem was je aan het dabadabadaa'en, geef maar toe!!
Middengalop, ook weer hetzelfde verhaal als de middendraf met dat sterk worden.
Beetje meer zitten, niet te veel toestaan met de hand. Het moet uit zijn achterhand komen. Als je hem van voren geeft, krijg je op langere termijn moeilijkheden met het terugnemen, hij zal dit gaan ervaren als crossen. Dus wat opsluiten en wat je er van voor uit haalt, stop je er achter weer in![]()
Als laatst heb ik hem nog een beetje naar de travers toe gewerkt, het wordt al steeds wat meer. (telkens een klein stukje, hij doet zijn best)
Dat komt wel goed![]()
![]()
Het schuim staat hem tussen de billen![]()
Goed werk![]()
Het resultaat na een uurtje werken, een moe paard en een voldane ruiter![]()
Liejjff!!!
Wat denk jij? Gaat mijn wedstrijd zaterdag iets worden?
Die wedstrijd komt vast wel goed!!! Ik weet niet wat je gaat starten. Volgens mij B
Want ik zag geen wijken enzo. Als je B start en hij zo loopt op de wedstrijd moet je wel een winstpunt scoren dacht ik zo. Misschien zit je wel tussen de prijzen. Want het niveau is tegenwoordig zoooo laag naar mijn idee. Allemaal mensen die in 3 wedstrijden 1 winstpunt rijden en maar hangen blijven en dan hebben ze er 10 en gaan ze in de volgende klasse gewoon weer langzaam verder. Die moeten het van gemoedelijke jury's hebben. En volgens mij ben jij niet zo'n type.ZET EM OP!!!!!!!
Groetjes Janine
.
.
{Kom ik straks wel op terug}

)