Echt een supergave foto trouwens! Made by Sander? Nu hebben we weer een pony-avontuur waar we om kunnen lachen
, en die punten komen de volgende keer echt wel weer! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, en die punten komen de volgende keer echt wel weer!

. Zo ben ik ook een keer tijdens een parcours de ring uitgesprongen. Het was met een dun touwtjes afgezet. Omdat mijn paardje toch wel behoorlijk snel was dacht ik: ik rijd die ene wending lekker ruim... en ineens..hop! keek ik om.. stond ik buiten de ring..
)
Je fjord kan wel heel leuk springen.. Vind niet alle fjorden mooi, maar deze vind ik wel een leuk koppie hebben.
KarinvdM schreef:Volgens mij sprong je de ring in en er niet uit!
Was er op dat moment iemand met een proef bezig?
. Dus ik trek hem om, om hem te laten stoppen, springt hij weer terug de ring in! Dat is dus deze foto; hij springt net terug. xx_Chey schreef:hahaha (lag je niet uit hoor)![]()
wat grappig dat kunnen ze ook gaan organiseren een dresuur wedstrijd met sprongen![]()
.beukiej schreef:geef hem niet meteen helemaal op zijn donder,, k weet wel zeker dat hij geen rotpony is! Hij ziet er goed uit en super lief! Jij hebt ook wel ergens geen zin in,, natuurlijk was het niet netjes van hem/haar maar oke
. Voor deze proef had ik nog 154-2, met vooral heel veel 7ens op mijn middengangen, hij was dan ook lekker wakker
.

echt super

Je moet m volgende keer wel wat meer mentaal voorbereiden op het dressuur hoor