Als ik hem zo zie lopen dan krijg ik wel de kriebels over het veulentje hoor! Als alles ten minste in orde is na Siki's ziekte...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Alet schreef:Mooie foto's zeg!!
Wie weet welk paard dit is?
Maarja, dat zie je toch vaak heb ik het idee, dat hoge sportpaarden ook héél heet kunnen zijn...!! 

Ben idd erg benieuwd naar het karakter van je toekomstige paardje

En wedstrijden zijn meestal niet makkelijk bereibaar voor me, aangezien ik geen auto heb opt moment.
Maar wie weet wordt dit veulen een leuk sportpaard en niet geschoten is altijd mis toch

Eerst maar ff 5 jaar w88

(ingimar)
) blijft ie ook gewoon rustig, je kan er in principe iedereen oppleuren.
En ook nog dapper en vind geen enkele omgeving vreemd enzo...
). En zijn moeder die scheen slim te zijn en best een draak: Onder het draad doorrollen na de tik, als ze door knie-hoog water moest gewoon gaan rollen met of zonder ruiter, achter honden aanjagen, en dat soort dingen.
Dus waar hij het vandaan heeft geen idee, volle broers of zussen heeft ie niet dus geen vergelijkmateriaal.
(hij kán overigens wel fel uit de hoek komen maar je moet hem er wel een beetje toe zetten, hihi.
)
Af en toe wil er wel eens een blèren omdat paddockgenootje of buurman of -vrouw aan het rijden is ofzo, maar over het algemeen staan ze er allemaal zeer relax bij. Dat is ook zo grappig, allemaal relaxte ijsjes in prikweitjes, half in slaap, ongeveer de helft ligt lekker weg te dutten...

kan altijd niet stoppen foto's daarvan te maken...