Wat ik al wel eens vaker heb aangegeven; je maakt het jezelf wel moeilijk met zo'n paard. Daarom is het fijn om te zien dat je zo'n vooruitgang boekt. Ga zo door! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Wat ik al wel eens vaker heb aangegeven; je maakt het jezelf wel moeilijk met zo'n paard. Daarom is het fijn om te zien dat je zo'n vooruitgang boekt. Ga zo door!
. En knap van jou dat je het voorelkaar krijgt, Ik ben zelf ook een mini met een groot paard, en heb er echt moeite mee om hem goed bij elkaar te rijden
. Miss kom k ooit nog eens zo ver als jullie
. Knap dat jij het zo voorelkaar krijgt, ik ben zelf ook een mini met een groot paard en vind het knap lastig om hem goed bijelkaar te rijden
( en om dan nog maar niet over "het"plaatje en de vooroordelen te spreken ) maar wie weet misschien schoppen wij het ook ooit nog zo ver als jullie twee
randie schreef:de vooroordelen

.imker schreef:Op de laatste foto vind ik hem het best lopen (al is hij dan onthoofd)... Daar zie je goed dat zijn achterhand actiever is geworden en dat mis ik op de voorgaande foto's wel wat.
Het ziet er over het algemeen ontspannen en gewillig uit.
Angelo schreef:Jij hebt hem goed voor elkaar Karin. Nog even en je moet alweer naar de ZII (komen we elkaar alweer niet tegen in de ring).