Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Riant schreef:Ik zeg toch niet dat het niet leuk is meid, ik zeg alleen wat ik zie. En het geeft voor mij geen prettig beeld. Dat mag ik toch gewoon zeggen. En ik vind niet 1 fot minder ik vind ze allemaal niet netjes lettend op de rug van de pony.
Je kan wel boos worden op het commentaar maar er wordt gewoon niet netjes gereden in mijn ogen. Dan kan het wel aan de pony liggen en weet waaraan.. Als hij last heeft ergens van longeer hem dat tot hij weer helemaal goed is en ga daarna weer rijden. Niet iedereen is als Anky geboren en je met ook de kans krijgen om netjes te leren rijden. Dat kan niet iedereen meteen.
Waarom is het altijd de pony zijn schuld of ligt het aan iets anders dan aan de ruiter? Waarom loopt het dier altijd al zo ?? Goed is het iig niet. Mischien moet je je niet zo aangevallen voelen en het zien als een nuttige tip.
En een pony met een onderhals hoeft nog niet zijn rug weg te drukken en ik zie wel degelijk dat deze dat wél doet.
... Vind het jammer dat er altijd een reactie van: 'ja, daar is het commentaar van bokt weer' achteraan komt. Is het dan zo moeilijk te begrijpen dat sommige foto's inderdaad niet al te fijn over komen?
.
... En je bent in mijn ogen écht niet te groot voor je pony... Ik ben 1,80 en rijd ook op een pony van 1,38.... [Denk ook niet dat ik dan leuk commentaar krijg
]

ik vind die van jou ook echt helemaal super! En je kan er nog makkelijk op.. mijn vorige pony is 1.34 en ik 1.70m en die houdt mij nu nog makkelijk.. ik heb zelfs nog op shetlanders gezeten!!!! Voor 1 keer in de week is het juist wel goed voor die pony
ga ik verder niet op in