Lieselotte & ik op Indy @ work..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Irismacho

Re: Lieselotte & ik op Indy @ work..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:30

Tja, bokt altijd weer met zn commentaar...

Ik vind het iig. leuke foto's!!
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:34

ik vind het een mooie pony, maar volgens mij rijd dat eerste meisje meer met haar handen, dan met haar benen. En dáár krijg je een gespannen pony van.. Dus kijk asjeblieft ook naar de oorzaak, en niet alleen naar de gevolgen.
Voor de rest ben ik het grotendeels met Riant eens. Probeer dit beestje naar de ontspanning te rijden, dan ziet het er veel beter uit!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:35

Dat klopt ze schoot er van door, had haar vrij snel weer trug, rij dan ook niet meer, ja soms en strokt iets aan de teugels, maar zeker niet gemeend, was inieder geval zeker niet de bedoeling.

Riant bedankt voro de tip, maar ik denk, dat als je de pony een keer ziet onder het zadel, dat je ook wel iets anders praat, ze is erg snel, en fokt zich op zodra je iets van der vraagt. maar in ieder geval bedankt.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 17:35

Riant schreef:
Ik zeg toch niet dat het niet leuk is meid, ik zeg alleen wat ik zie. En het geeft voor mij geen prettig beeld. Dat mag ik toch gewoon zeggen. En ik vind niet 1 fot minder ik vind ze allemaal niet netjes lettend op de rug van de pony.

Je kan wel boos worden op het commentaar maar er wordt gewoon niet netjes gereden in mijn ogen. Dan kan het wel aan de pony liggen en weet waaraan.. Als hij last heeft ergens van longeer hem dat tot hij weer helemaal goed is en ga daarna weer rijden. Niet iedereen is als Anky geboren en je met ook de kans krijgen om netjes te leren rijden. Dat kan niet iedereen meteen.

Waarom is het altijd de pony zijn schuld of ligt het aan iets anders dan aan de ruiter? Waarom loopt het dier altijd al zo ?? Goed is het iig niet. Mischien moet je je niet zo aangevallen voelen en het zien als een nuttige tip.

En een pony met een onderhals hoeft nog niet zijn rug weg te drukken en ik zie wel degelijk dat deze dat wél doet.

Ik zeg niet dat het alleen indys schuld is. De eigenaar van Indy heeft een motorongeluk gehad. En mag voorlopig alleen maar liggen. Logisch dus dat hij niet met de kinderen naar Indy gaat. Indy word wel gelongeerd, maar daar raakt zij dr energie niet in kwijt. Nu rijd ze weer een keer en is het toch een beetje anders. Alhoewel ik het voor Indys doen nog mee vond vallen. Een half jaar geleden was ze drukker

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:36

whoops... Kan er niets aan doen, maar vind dit een alles behalve vriendelijk beeld geven ... Vind het jammer dat er altijd een reactie van: 'ja, daar is het commentaar van bokt weer' achteraan komt. Is het dan zo moeilijk te begrijpen dat sommige foto's inderdaad niet al te fijn over komen?

Verder vind ik het een hele leuke pony, lekker fel ding .
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:37

Nah, ik vind jullie leuk hoor ... En je bent in mijn ogen écht niet te groot voor je pony... Ik ben 1,80 en rijd ook op een pony van 1,38.... [Denk ook niet dat ik dan leuk commentaar krijg ]

Voor 1x in de week kan het best wel... En als haar pony er last van zou hebben, zou ze heus niet verder gaan rijden hoor.... Dat heeft ze zelf denk ik ook wel in de gaten...

Maar Men, ik vind jullie een leuke combi en trek je gewoon niks van't commentaar aan, dat zul je toch altijd krijgen...

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:45

Ik ga hélemaal met Spekky meé

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 20:51

Ik ben het met Spek en love_sander eens hoor
Ik be necht helemaal gek op bonte paardjes ik vind die van jou ook echt helemaal super! En je kan er nog makkelijk op.. mijn vorige pony is 1.34 en ik 1.70m en die houdt mij nu nog makkelijk.. ik heb zelfs nog op shetlanders gezeten!!!! Voor 1 keer in de week is het juist wel goed voor die pony
Veel plezier en succes er mee! Hobbel lekker verder

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 22:05

Ik vind het een ontzettend leuke pony. Jullie zijn idd wat aan de grote kant, maar een pony kan al snel wat verdragen hoor. Ben zelf ook 1.70 en rijdt op A, B, C, D, E-pony's en paarden. En het is maar voor 1 x per week, dus dan moet het helemaal geen kwaad kunnen toch. Verder zou ik haar wel meer over het been rijden en wat minder met de hand, maar dat heb je hier nu al vaak genoeg gehoord

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 07:05

Bedankt voor de tip Jaggie

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 08:08

Leuk paardje is het toch
Commentaar is al gegeven ga ik verder niet op in