Jus_dOrange schreef:loveramona schreef:en de neusriem is omdat hij tijdens aangaloperen en aandraven zijn kop in de lucht doet en dan vaak niet meer oplet waar/hoe hij loopt en dan struikelt hij weleens ofzo, is niet fijn voor hem...nu ik met deze neusriem rijd, loopt hij veel beter...en ik ga er ook gewoon rustig mee om, dus geen problemen ermee
Is dat niet op te lossen zonder een andere neusriem?loveramona schreef:hou je commentaar maar voor je danmoet ik mogli dan laten rotten in zijn landje als hij plezier kan hebben met dan iemand die iets te groot is maar niet te zwaar
je pony laten wegrotten op een landje is zielig
Zie mijn reactie in je andere topic, niet rijden is niet persé sielugh.
dat eerste: het gaat nu goed met deze neusriem, en blijf ook met de andere rijden http://www.mijnalbum.nl/Foto=NBZFGHXP maar dit helpt mogli net iets meer (zie andere reacties van mij)
dat tweede: tuurlijk is niet rijden niet zielig, maar sommige zeggen STOP met rijden...dan is mijn vraag: te groot maar niet te zwaar, dan kan dat toch gewoon? ik vind iig van wel en zolang het kan blijf ik lekker op mogli rijden
.
.
wel bij iris 
) maar toch heb ik altijd m'n cap op. Omdat je nooit weet wat er gaat gebeuren..
vind je niet dat het belang en welzijn van de pony ALTIJD voorop moet staan? dit topic is nog wel 'acceptabel', maar hun vorige topics sloegen ronduit Nergens op! dat het kinderen zijn zal best
.. hij doet zijn oortjes helemaal niet naar voren!!
.