Wow! super leuk! wou wel ff reageren vooral omdat jullie super veilig er mee omgaan! goed zo! ben echt blij dat er nog mensen zijn die een gezond verstand gebruiken want een paard voor het eerst besteigen en bereiden is altijd wel gevaarlijk en jullie zijn super goed voorziend!super ga zo door!
Complimenten voor de veiligheid!! Vaak zie je ze er in 1x op ofzo en zonder cap en alles, maar dit ziet er goed uit, heel relaxed allemaal zo te zien!! en zo te zien pakt de pony het ook heel goed op, leuk hoor dat het zo goed gaat! Ik heb pas geleden ook een Jewel ingereden, die deed het ook al zo braaf, misschien ligt het aan de naam, hihi! Leuke combi ook met Myrthe er op! Ziet er leuk uit! Veel succes verder nog!!! ben benieuwd naar de volgende foto's???
We gaan woensdag weer verder, ook eens rustig drafje misschien, maar dat hangt ook een beetje van Bren (remsy) af. Laat het totaal aan haar over.
Zal dan nog een paar leuke foto's proberen te maken!
Eerlijk gezegd, ik ben verbaasd dat iedereen reageerd over die veiligheid..tuurlijk is het belangrijk, maar voor mij (al eerder uitleg waarom) en ruiter niet meer dan normaal
Ziet er goed uit zo voor de eerste keer. Mijn paard is een week geleden bestegen en dat vond ze gelukkig ook allemaal oké. Ze was ook zo super nuchter net als jouw pony leuk beestje trouwens. Ben wel benieuwd na de volgende foto`s trouwens
Vandaag weer een poging gewaagd, wederom ging het super. Jewel was erg braaf.
Ik heb nog wel foto's gemaakt, maar ze zijn eigenlijk een beetje hetzelfde..Jewel heeft niks spectaculairs uitgehaald Daarnaast denk ik dat Remsy erg blij zal zijn als ik ze er niet opzet, het is géén gezicht, zo'n grote op zo'n kleintje (zij heeft vandaag wat langer gereden en myrthe wat korter)
Als jullie erop aandringen wil ik er nog wel een paar opzetten
Naja, ik heb ruzie met de digi dus meer kan ik er niet opzetten..vandaar alleen deze drie van Remsy met Jewel
Wat ik er wel even bij wil zeggen, we weten dat ze veel te groot is, maar zeker niet te zwaar. Remsy kan supergoed rijden, heeft veel ervaring met jonge pony's en ik wil graag dat mijn pony een goeie basis meekrijgt
Nou bren, ik doe het lekker toch
Zoals al eerder gezegd, het ging dus weer lekker relaxt! Ik heb maar één foto van de draf, maja, die krijg ik er dus niet op Nou, wat vinden jullie? Dis toch ook een leuke combi?