lowara schreef:gnagna die weigeringen.. denk niet dat die beestjes als beste jachtpaard uit de bus kwamen
Ik dacht ook al hetzelfde...
Ben je lekker aan het jagen enzo... En dan weigert je paard ineens. 
De shettenraces zijn ook liefff!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lowara schreef:gnagna die weigeringen.. denk niet dat die beestjes als beste jachtpaard uit de bus kwamen
Ben je lekker aan het jagen enzo... En dan weigert je paard ineens. 
Roskur schreef:lowara schreef:gnagna die weigeringen.. denk niet dat die beestjes als beste jachtpaard uit de bus kwamen
Ik dacht ook al hetzelfde...Ben je lekker aan het jagen enzo... En dan weigert je paard ineens.
De shettenraces zijn ook liefff!
). wij snapten ook totaal niet wat die fries daar deed, maar goed.... mja die rubriek is best apart.... het moet allemaal zo netjes mogelijk...staart,manen, voorpluk vlechten. zadel zonder dek om en allemaal stang en trens in....en geloof me das alleen voor de sier.....en dan elke keer wat draven, galoperen en stappen... en dan een enkele een sprongetje van een halve meter maken

) van de Veluwehunt.. das echt supercool
en is dit Chiogedoe (nog nooit van gehoort) hetzelfde idee als de wedstrijden op Soestdijk? 
tamira_ellen schreef:die man met dat legerpak ken ik dat is mijn oude gymleraar bart-jan!! leuk.. hij geeft nu gymles op wolfer dalton in rotterdam!! egt leuk

)
Was echt stoer die shetjes!!
1tje was kreupel
dat vond ik echt zielig
dat meisje wilde zo graag meedoen!
Kieffer schreef:Haha, een fries met stang en trens bij een jachtkering... veel gekker moet het niet worden!
Zal me niks verbazen als er volgende keer een tinker in westernoutfit tussen staat!
MissLeonie schreef:Heeeeej Daar ben ik ook geweest!!!Was echt stoer die shetjes!!
1tje was kreupel
dat vond ik echt zielig
dat meisje wilde zo graag meedoen!