Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hahaha nee hoor als ze op wedstrijd en echte trainingen goed zit is het wel in orde

SharirBobby schreef:Mooie foto's
Op foto 6,7,8 vind ik hem trouwens helemaal niet lelijk, vind het zowiezo geen lelijk paard!!!
ennuhmm, over dat scheef zitten: volgens mij stond ze daar te kletsen ofzo met lange teugel? dan hoef je toch niet kaasrecht op je paard te zitten
Citaat:Ben het helemaal met je reacties eens !!![]()
Sjonniej schreef:En toch niet zo schokkend als die andere foto's van Anky die in de rondten gaan
Mooie foto's! Toch een heel ander paard zonder knotjes.
Love_Sophie schreef:Jezus wat een gezeik over Anky.
Ik kan me voorstellen dat ze zonder cap rijd, maar ik vind het inderdaad geen goed voorbeeld. Maar het is haar eigen risico hoor! Ik rijd normaal altijd met cap, afgelopen woensdag was het zo vreselijk warm, dat ik heb 5 minuten mijn cap opgehad en toen ik mijn paard vertrouwde had ik zoiets van: De Mazzel. Mijn cap ging af en ik heb heerlijk gereden. Zoiets heet vertrouwen in je paard.
Verder ben ik het eens met Suzanne_18 (??? Geloof ik) ik vind Salinero geen mooi paard, absoluut niet, maar hij kan zich heel mooi maken. Net als Bonfire, Bonfire is zo een van de lelijkste paarden, maar hij kan zich supermooi maken. Als was Bonfire onder het zadel een stuk mooier dan Salinero onder het zadel.
En dan gezeik over de foto's. Anky staat op die ene foto met Sjef te praten, en als Salinero dan even scheef staat is dat toch niet erg. Anky kan onwijs mooi zitten, waarom mag ze dan niet heel even scheef zitten. DAt doet iedereen wel, niemand is perfect.
En als jullie denken dat Anky thuis haar paarden 'gemeen en onrechtvaardig' behandeld, hebben jullie dan ook antwoord op de vraag: Waarom lopen haar paarden dan voor haar? En waarom luisteren ze zo goed, en doen ze hun werk meestal met de oortjes naar voren of op een oplettende manier?
Anky zal haar paarden heus wel eens een trap geven als ze vervelend zijn. Maar het is voor geen enkel wezen altijd rozengeur en maneschijn! Ik vind het zo zielig als mensen zulke dingen bedenken, misschien om er zelf beter van te worden.
Anky is niet voor niets 2 x Olympisch Kampioene!
Groetjes Janine
Citaat:Sluit me helemaal bij jou aan!!![]()
lachmar schreef:Ro0sj schreef:Ja super fotos, maar eigenlijk echt schandalig dat ze zonder HELM rijd, bedoel als iemand ene voorbeeld is voor de Nederlandse paardensport is zij het wel..
maar daar kunnen jou foto's natuulijk niks aan doen!! Gave fotos!
Jeetje altijd dat gezeur over die cap.
Dat moet ze toch helemaal zelf weten?
Is ook niet echt prettig met dat hete weer zo'n zweet ding op je kop.
En ze valt er echt niet zomaar af.

wat heeft hij lange manen! lachmar schreef:Ro0sj schreef:Ja super fotos, maar eigenlijk echt schandalig dat ze zonder HELM rijd, bedoel als iemand ene voorbeeld is voor de Nederlandse paardensport is zij het wel..
maar daar kunnen jou foto's natuulijk niks aan doen!! Gave fotos!
Jeetje altijd dat gezeur over die cap.
Dat moet ze toch helemaal zelf weten?
Is ook niet echt prettig met dat hete weer zo'n zweet ding op je kop.
En ze valt er echt niet zomaar af.
wel een erg vriendelijke uitstraling.