Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
. 
ook leuk setje, staat er leuk bij met jou shirtje
Zijn vader is Ahorn als ik het goed heb 
tenminste voor zover dan hej
erg groot paard maar wel leuk dier. Zou het je misschien helpen als je ook wat longeerwerk doet. Daarbij vooral aanspringen en korte stukken galopperen, dat hij daar sterker in kan worden. Met ruiter is nog net iets moeilijker hej. Suc6 ermee! 

[nu nog de omstanders van je
]
Super kwijl! En voor paardje wat nog inet zo lang onder zadel loopt, loopt hij toch heel leuk! De puntjes op de i komen vanzelf, je gaat steeds weer stapje vooruit!
Mijn vader vond hem raar draaien in zijn heup maar hij wist niet of dat 'door de leeftijd' komt. Van de week willen ze geloof ik nog een keer komen kijken dus duim maar voor me 
Maar nou is dus het probleem ik heb (nog) geen tijd voor 2 paarden met mijn school enzo. Ook kost het veel geld om 2 paarden te houden. Ik zou iemand voor Splash kunnen zoeken (want ze gaat hier niet weg dat is 1 ding dat zeker is) maar zoek maar een gezicht persoon want zoals je weet is Splash niet de makkelijkste. Daarnaast ben ik zelf ook geen makkelijke en wil ik dat mijn paardje gewoon goed gedaan word. Tuurlijk kan zo'n persoon dat niet zoals ik dat doe maar dat hoeft ook niet. Maar er zijn wel dingen die moeten gaan zoals ik vind. Maar dan zit je dus nog met het probleem geld. Ja we kunnen 2 paarden betalen dat is allemaal geen probleem. Maar daarnaast ben ik wel erg verwend als ik 2 paarden heb
De kosten voor de koop zijn te overzien maar de maandelijks terugkerende dingen zijn toch anders...
Maar voor hetzelfde geld kan hij nog een jaar blijven. Dat is bij Piet heel verandelijk, je weet als hij geld ziet...
SplashIsLief schreef:Ik heb (nog) geen les met hem, omdat het niet zeker is of hij blijft of wat er met hem/ons gaat gebeuren

Hij heeft veel springbloed mara dressuur gaat hem tot dusver goed af