fries rikus tijdens het rijden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovejaike

Re: fries rikus tijdens het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:08

BeLoVeD schreef:
Hahaha waar slaat dat op?! Jij zegt datie buiten wel kan strekken, nou dan kanie toch strekken? Dat zeg je dan zelf! En binnen doetie het opeens niet! Nou hij kan het wel dus dan moet jij zo rijden datie het binnen ook doet! Jij kan het er alleen niet uitrijden. Jammer dan, maar dan moet je niet van die rare smoesjes bedenken.

Ik vind het er dit keer wél aardig leuk uitzien, alleen jij moet van je eigen tekorten het paard niet de schuld geven. Je hoeft echt niet persé een Anky te zijn.

En waarom hij buiten strekt is omdat hij dan vaart kan maken en er half vandoor gaat. Daarom doet hij dat.

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 19:48

lovejaike schreef:
BeLoVeD schreef:
Hahaha waar slaat dat op?! Jij zegt datie buiten wel kan strekken, nou dan kanie toch strekken? Dat zeg je dan zelf! En binnen doetie het opeens niet! Nou hij kan het wel dus dan moet jij zo rijden datie het binnen ook doet! Jij kan het er alleen niet uitrijden. Jammer dan, maar dan moet je niet van die rare smoesjes bedenken.

Ik vind het er dit keer wél aardig leuk uitzien, alleen jij moet van je eigen tekorten het paard niet de schuld geven. Je hoeft echt niet persé een Anky te zijn.

En waarom hij buiten strekt is omdat hij dan vaart kan maken en er half vandoor gaat. Daarom doet hij dat.

is helemaal waar

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:05

Oh god, nou ik zeg niks meer gaan jullie eerst nog maar een stuk of 30 jaartjes op les.

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 20:42

BeLoVeD schreef:
Oh god, nou ik zeg niks meer gaan jullie eerst nog maar een stuk of 30 jaartjes op les.

heb ik al gedaan en lovejaike (merel) en ik willen al gaan lessen met de friezen

en dat zeg jij: viewtopic.php?f=10&p=8940462&view=show#8940462

die eerste 2 foto's :S je hangt behoorlijk in zijn mond, dus neem eerst maar lekker lang les is misschien een goed idee

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:54

Mijn Tinker strekt in de bak net zo goed als buiten. Dat wil zeggen, strekken op haar niveau.
Leuke Friezen! Je hoeft de teugels bij het strekken ook niet helemaal strak te nemen, maar blijf wel contact houden.
Vind je reactie op Beloved wel een beetje banketstaaf, maar goed.
Laten we het hier gezellig houden

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:58

Meid jij kan van 99 % hier op bokt nog heel wat leren. Ik weet wat mijn fouten zijn, maar geef mijn paard hier niet de schuld van! En dat doe jij wel. Telkens als er commentaar gegeven wordt op JOU heb jij weer van die smoezen als "jaaaaaaaaaa, MAAR hij viel altijd mensen aan en er kon niemand op hem rijden en blablabla"! Lijkt mij echt sterk dat jij 2 paarden rijdt die allebei zo agressief zijn. Erken gewoon soms eens je fouten, dan zijn al je topics ook niet zo verneukt.

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 21:57

BeLoVeD schreef:
Meid jij kan van 99 % hier op bokt nog heel wat leren. Ik weet wat mijn fouten zijn, maar geef mijn paard hier niet de schuld van! En dat doe jij wel. Telkens als er commentaar gegeven wordt op JOU heb jij weer van die smoezen als "jaaaaaaaaaa, MAAR hij viel altijd mensen aan en er kon niemand op hem rijden en blablabla"! Lijkt mij echt sterk dat jij 2 paarden rijdt die allebei zo agressief zijn. Erken gewoon soms eens je fouten, dan zijn al je topics ook niet zo verneukt.

uuuuh sorry maar ik ken rikus helemaal niet lang, het waren de woorden van lovejaike, die kent het paard al lang dus niks over mij zeggen, je hoort het een keer van een ander. kijk: rikus was niet vals ofzo maar gewoon stronteigenwijs, en omdat hij nogal groot is wordt je nogal snel bang, en daar maakte hij gebruik van en gooide iedereen eraf. toen is hij een tijdje naar ton van duin geweest, en daar ff onder handen genomen worden (voor de koets) is hij een stuk liever geworden....als je dit niet gelooft....er is een lovefemmie-femkelove ofzo op bokt en die kent rikus wel ga maar aan haar vragen

Ernie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 22:08

je hebt wel gelijk, maar in de bak rijd ik alleen met cap als het paard beetje raar is ofzo of een tijdje niet heb gereden, anders zonder cap. en buiten rijd ik zoiezo altijd met cap

Waarom dan wel met cap?? Als je zo zonder cap kan rijden kan je het ook wel als ze wat drukkker zijn?!?

Het is voor jou gewoon een beetje dom

lovejaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 22:31

Ernie schreef:
je hebt wel gelijk, maar in de bak rijd ik alleen met cap als het paard beetje raar is ofzo of een tijdje niet heb gereden, anders zonder cap. en buiten rijd ik zoiezo altijd met cap

Waarom dan wel met cap?? Als je zo zonder cap kan rijden kan je het ook wel als ze wat drukkker zijn?!?

Dit is eerder een BEETJE DOM. Als een paard drukker is heb je meer risico om er af te vallen. Ik vind ook dat je eigenlijk altijd met een cap moet rijden, maar dat doe ik ook niet altijd. Zie de foto's.

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 09:56

Ernie schreef:

bedoel je daarmee nou: dat ik altijd zonder cap kan rijden, als ik het alleen doe als hij druk is ofzo???

mijn antwoord dan: wat is je probleem, cap is mijn eigen keuze

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:54

Mensen, mensen...jullie zijn weer lekker bezig hé?

Ben het met beloved eens, omdat ik het zoals jij dat zegt in het andere topic van beloved dat het geen gezicht is, nou ik vindt het met die shet geen gezicht! bovendien moet je nu is een keer eenbeetje uitkijken want ik zag dat je al een keer gebanned bent, dus houw je een beetje in.....

En nou ga je tegen een ander zeggen dat ie niet goed rijdt? Jij draait het zaakje om en gaat hier mensen af zitten fikken... alleen maar omdat JIJ nu toevallig een keer is met foto's van een ander kan smijten...omdat JIJ vindt dat het geen gezicht is...

@Beloved ik snap wat je bedoelt, maar ga hier verder niet op in...want ze is een wedstrijd met je aan het doen en wil toch het laatste woord hebben...

Bah Bah, wat ben ik jou beu zeg, ik erger me al zó lang aan je...

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:10

Nou nou, gaat weer lekker hè?

Loveramone, als jij nou een keer niet elke keer aangevallen voelt, en commentaar aan neemt, en daar fatsoenlijk antwoord op geeft, dan word je topic vast wat gezelliger. Je hoeft niet altijd gelijk te hebben. Je hoeft jezelf echt niet te verdedigen. De mensen hier op bokt zitten heus niet achter hun computer om jou even af te zeiken.

Als iemand zegt dat hij dit mooier vind staan, als op Mogli, dan kun je ook gewoon Bedankt zeggen, ipv helemaal erop in te gaan, dat het niet uitmaakt, en blablabla.

En Beloved, gewoon niet meer op ingaan joh. Dan word het zo;n bassischoolruzie van 'welles nietes' en 'nee jij dan'
(iemand anders topic erbij halen.. )

Maargoed.. Ik zal me er verder niet meebemoeien, gelukkig zijn dit niet mijn topisc die elke keer uitlopen op ruzie..

Leuk beessie hoor, en ik geef maar geen commentaar...

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:41

ik snap eigenlijk niet
als je zoveel andere paarden/pony's kan rijden
die groter als mogli zijn
waarom je daar nog mee rijd..
vind dit er gewoon veel en veel beter uitzien..

idd valt uitelkaar met middendraf
verder leuke foto's je hebt op een paard ook een betere houding

[edit]
zucht bokt met het eeuwige cap gezeur..

als zei een hersenschudding wil is dat haar probleem niet de jouwe
bovendien zijn er zóveel mensen die zonder cap rijden..
eigen risico heet dat..
ik rijd ook niet altijd met cap ik weet dat dat dom kan zijn
en ik denk dat loveamona dat ook wel weet
Laatst bijgewerkt door Stephanie op 27-06-05 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

lovejaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:51

BeLoVeD schreef:

Waarom nou weer zo'n reactie. We leggen aleen maar uit van het strekken. En ok dan zijn we geen topruiters die van z ruiters les kregen. So what. Ik ken dit paard al 4 jaar het is gewoon geen makkelijk paard. En dat haflingers niet makkelijk te rijden zijn valt ook wel weer mee. Net zo moeilijk als veel anderen.

lovejaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:53

KimBalaa schreef:

Loveramone, als jij nou een keer niet elke keer aangevallen voelt, en commentaar aan neemt, en daar fatsoenlijk antwoord op geeft, dan word je topic vast wat gezelliger. Je hoeft niet altijd gelijk te hebben. Je hoeft jezelf echt niet te verdedigen. De mensen hier op bokt zitten heus niet achter hun computer om jou even af te zeiken.

Als iemand zegt dat hij dit mooier vind staan, als op Mogli, dan kun je ook gewoon Bedankt zeggen, ipv helemaal erop in te gaan, dat het niet uitmaakt, en blablabla.

En Beloved, gewoon niet meer op ingaan joh. Dan word het zo;n bassischoolruzie van 'welles nietes' en 'nee jij dan'

Maargoed.. Ik zal me er verder niet meebemoeien, gelukkig zijn dit niet mijn topisc die elke keer uitlopen op ruzie..

Beloved viel de eerste reactie op der zit ook meteen aan. Daar valt niemand overheen maar bij loveramona wel. Beetje raar.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:08

lovejaike schreef:
KimBalaa schreef:

Beloved viel de eerste reactie op der zit ook meteen aan. Daar valt niemand overheen maar bij loveramona wel. Beetje raar.

even tot 10 tellen
staat bij de boktregels..

niet gelijk aanvallen
wat zei wel of niet doet maakt niet uit..
hier word aangevallen terwijl er goedbedoelende reacties zijn

en als je ècht niet snapt wat er aan de hand is
(lijkt me sterk omdat je loveramona zelf kent)
lees haar oude topics even door
dan snap je ook waar al dat comentaar weg komt

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:14

Kunnen we van hierafaan weer on topic? Dank u.

Herstel: ik zie dat er over en weer gekat wordt in meerdere topics, een slotje dus totdat een ITP mod er naar heeft kunnen kijken.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 09:20

ITP-mod heeft er naar gekeken
Dit topic blijft voorzien van een slotje en de diverse hoofdrolspelers hebben ondertussen al iets van mij vernomen.