Haflinger Noran @ Les dressuur..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Re: Haflinger Noran @ Les dressuur..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:37

ziet er al mooi uit hoor!
trouwens leuke haflinger, suc6 er verder mee!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:55

Ziet er goed uit voor de 6e/7e keer! OK dan!
Leuke haf Vingers aflikken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 19:41

Dit ziet er stukken beter uit dan dat andere topic! Je zou zeker niet zeggen dat dit de 6/7e keer is. Je moet er naar gaan streven zoals hij op de foto's loopt waarop hij super aan de teugel is.
Ik weet niet of dit van toepassing is op jou. Maar mijn paardje wordt heel vervelend als ik onrustig ben. Als ik rustig tegen 'm doe, wordt hij er ook rustig van.
Als je rustig bent en blijft, zal je paardje ook meer begrip voor je tonen en z'n best voor je doen.

Groetjes Janine

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 10:59

Love_Sophie schreef:
Dit ziet er stukken beter uit dan dat andere topic! Je zou zeker niet zeggen dat dit de 6/7e keer is. Je moet er naar gaan streven zoals hij op de foto's loopt waarop hij super aan de teugel is.
Ik weet niet of dit van toepassing is op jou. Maar mijn paardje wordt heel vervelend als ik onrustig ben. Als ik rustig tegen 'm doe, wordt hij er ook rustig van.
Als je rustig bent en blijft, zal je paardje ook meer begrip voor je tonen en z'n best voor je doen.

Groetjes Janine

Ik snap dat je het waarschijnlijk goed bedoeld al die aanwijzingen. Maar zover ben ik zelf ook al hoor Lachen! En IK vind het helemaal niet nodig dat hij nu al constant aan de teugel loopt, dat beestje is pas net onder het zadel. Laat hem eerst lekker op eigen benen leren lopen en goed aan het been zijn. Alsie nu al mijn hand wil volgen, prima. Maar ik ga niet kosten wat het kost zijn koppie naar beneden proberen te krijgen. Alsie straks super ontspannen loopt komt dat wel! Maar dat wist jij toch ook wel, aangezien je zoveel ervaring hebt naar je zegt?!
En mijn paard doet ALTIJD zijn best voor mij, het is gewoon een super lief dier met een heel zachtaardig karakter. Heb helemaal geen last van een onrustig paard. Als jij al tegen jezelf moet zeggen dat je rustig moet blijven dan vind ik toch dat er iets schort aan je zogenaamde ervarenheid! Het lijkt mij vrij logisch dat je ten alle tijde rustig blijft, anders krijg je niks voor elkaar.

Als je nog iets te zeggen hebt kun je me pb'en liever niet meer mijn hele topic onderkladden! Verder zijn alle reacties welkom hoor Lachen

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 12:56

BeLoVeD schreef:
Love_Sophie schreef:

Groetjes Janine

Ik snap dat je het waarschijnlijk goed bedoeld al die aanwijzingen. Maar zover ben ik zelf ook al hoor Lachen! En IK vind het helemaal niet nodig dat hij nu al constant aan de teugel loopt, dat beestje is pas net onder het zadel. Laat hem eerst lekker op eigen benen leren lopen en goed aan het been zijn. Alsie nu al mijn hand wil volgen, prima. Maar ik ga niet kosten wat het kost zijn koppie naar beneden proberen te krijgen. Alsie straks super ontspannen loopt komt dat wel! Maar dat wist jij toch ook wel, aangezien je zoveel ervaring hebt naar je zegt?!
En mijn paard doet ALTIJD zijn best voor mij, het is gewoon een super lief dier met een heel zachtaardig karakter. Heb helemaal geen last van een onrustig paard. Als jij al tegen jezelf moet zeggen dat je rustig moet blijven dan vind ik toch dat er iets schort aan je zogenaamde ervarenheid! Het lijkt mij vrij logisch dat je ten alle tijde rustig blijft, anders krijg je niks voor elkaar.

Als je nog iets te zeggen hebt kun je me pb'en liever niet meer mijn hele topic onderkladden! Verder zijn alle reacties welkom hoor Lachen

Oeps toen werd je met je grote mond de grodn ingetrapt..Dus je leert er nu van hou je een beetje in dame je bent echt zo vervelend aan het doen je geft echt super veel commentaar als je iets negatiefs wil zeggen hou het lekker voor je love_sophie

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 13:04

Haha, op zich vind ik het niet erg om negatief commentaar te krijgen hoor. Alleen dat iemand meteen conclusies gaat trekken vind ik een beetje raar. Net als wij niet kunnen weten hoe zij is, kan zij niet weten hoe ervaren of onervaren ik ben. Ze mag komen kijken als ze wil. Lachen

_deem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 13:23

Leuk leuk leuk!

Ziet er inderdaad heel stuk beter uit dan in je vorige topic...super toch! En niet omdat hij netjes aan de teugel loopt, maar jullie samen zien er veel beter uit. Een stuk meer ontspannen jij zit ook een stuk zekerder! Super toch!

Inderdaad eerst op eigen benen laten lopen en lekker voorwaarts, dan komt de rest vanzelf! Knipoog

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 13:30

ziet er goed uit
mooie haf Lovers

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 15:58

ziet er goed uit hoor je houding is niet perfect maar je zit op les dus daar word vast aan gewerkt
en mooie haf ook hij lijkt wel een beetje op mijn verzorghaf..

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 16:13

wauww ik vind hem echt mooi

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 09:46

ik vind het een mooi paard, maar je rijd er niet al te netjes op.....

als je paard aan de teugel loopt...ziet het er nogal gedwongen uit....en je benen telkens zo naar voren geen gezicht ze zijn veel te ver naar voren, gewoon bijna naast zijn benen en hij heeft daardoor niet veel bewegingsruimte

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 10:22

Lieve schat de zandbak is open ga daar heen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:24

KLOPT DAT???????????????????????????????????

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

Loveramona: In het andere topic zeg je dat je het met mij eens bent. En hier vind je het opeens een mooi paard. Het ziet er geen een keer gedwongen uit hoor... hij loopt keurig aan de teugel. En die opmerking van haar benen klopt ook niet geloof ik!

Groetjes Janine

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 10:28

Dankje Janine Maar ze wil me gewoon ff pesten dus laat dat kleine meisje maar. Over haar reacties ga ik niet eens serieus nadenken. En jongens Love_Sophie en ik zijn weer helemaal op één lijn hoor

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:30

Hihi... ja klopt helemaal

Groetjes Janine

alejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 11:43

mooi haf

ik vind alleen wel dat je hem bij de eerste foto een beetje opsluit...

en je benen doe je veel te ver naar voren

hij loopt wel netjes voor de 6/7e keer

maar je moet wel netjes op je paard zitten (zeker als hij net beleerd is )

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 13:14

Ziet er goed uit joh Mooie haf
En dat kleurtje staat 'm ook super!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 13:56

Jeetje wat ineens een verandering!
Vind het er harstikke goed uit zien, en je hebt (geen aanval naar Janine) helemaal gelijk dat je hem lekker laat lopen. Dat hij je hand op zoekt is hartstikke mooi, maar inderdaad verder laten lopen, dat aan de teugel lopen kan altijd nog! Laat hem eerst maar samen lekker stevig lopen onder het zadel
Toppie hoor!
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 15:34

BeLoVeD schreef:
Love_Sophie schreef:

Groetjes Janine

Ik snap dat je het waarschijnlijk goed bedoeld al die aanwijzingen. Maar zover ben ik zelf ook al hoor ! En IK vind het helemaal niet nodig dat hij nu al constant aan de teugel loopt, dat beestje is pas net onder het zadel. Laat hem eerst lekker op eigen benen leren lopen en goed aan het been zijn. Alsie nu al mijn hand wil volgen, prima. Maar ik ga niet kosten wat het kost zijn koppie naar beneden proberen te krijgen. Alsie straks super ontspannen loopt komt dat wel! Maar dat wist jij toch ook wel, aangezien je zoveel ervaring hebt naar je zegt?!

Als je nog iets te zeggen hebt kun je me pb'en liever niet meer mijn hele topic onderkladden! Verder zijn alle reacties welkom hoor

nou love_sophie, had je niet verwacht he, van een haflinger!!!

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 16:29

Ziet er vet goed uit voor nog maar de 6/7 keer onder het zadel gek .
En wat een ongelooflijke kwijl haflinger heb je zeg!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 18:23

Dank u dank u

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 20:40

Ziet er lekker ontspannen uit