OOO MIJN HELD
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

OOO MIJN HELD

Alleen ben ik wat minder gecharmeerd van dat grote hoofd. Maarja, een dikke neusriem doet wonderen. Mooie combi, ik denk dat we nog veel van ze zullen horen. Lenn schreef:Mooi dier om te zien en gave galop maar dat achterbeen in draf

) Pfff, wordt er vaak wel erg moe van al dat commentaar hoor. Vergeet niet dat dit moment opnames zijn. 
Oliver schreef:Ja tuurlijk! Het is een geweldige combi! Maar ik vind dat er ook commentaar gegeven mag worden op zulke GP ruiters. Het is niet zo van: het is een bekende DUS maakt ie geen fouten;)
Katja schreef:Achterbeen kan zeker een momentopname zijn maar mijn opmerking over de stangteugel is minder momentgevoelig zeker als het op meerdere foto's voorkomt.
Passage1 schreef:Heeft Edward eigelijk zelf TC Ravel zo opgeleid of heeft hij hem zo gekocht...

Citaat:Katja schreef:
Achterbeen kan zeker een momentopname zijn maar mijn opmerking over de stangteugel is minder momentgevoelig zeker als het op meerdere foto's voorkomt.
Zelfs dat is momentgevoelig en relatief, sinds je met geen mogelijkheid kunt zien hoe het met de kinketting is gesteld. Wanneer deze minder strak is bevestigt, kan de stangteugel verder doorbuigen en toch zachter inwerken dan een strakke kinketting, waarbij de stangteugel minder kanten op kan maar veel harder inwerkt.
Citaat:Oh ja die stang: door de stangkinketting heel los te doen en de stang daardoor bijna horizontaal in de mond te krijgen kun je met de stang rijden als trens... Een stang heeft verticaal vaak teveel invloed waardoor je er teveel aan zou zitten en te grof in zou grijpen.
Katja schreef:Dat is een beetje de manier van trainen Ellende.
Wat mij vooral opvalt dat op veel foto's de stangteugel wel erg strak staat ten opzichte van de trens.
VValar schreef:Zelfs dat is momentgevoelig en relatief, sinds je met geen mogelijkheid kunt zien hoe het met de kinketting is gesteld. Wanneer deze minder strak is bevestigt, kan de stangteugel verder doorbuigen en toch zachter inwerken dan een strakke kinketting, waarbij de stangteugel minder kanten op kan maar veel harder inwerkt.