Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
menske schreef:Nou ik ga naar de les wish me luck!! Jullie horen het straks wel.

)en de uitdaging van een jong paard onder je kont is ook wel weer heel leuk moet ik zeggen. Ik wil het paard dus heel graag blijven rijden (het levert daarbij ook een leuk centje op), maar het probleem is dat ik nogal aan mijn eigen manier van rijden gehecht ben en er absoluut niet van hou als mensen mij proberen te dwingen tot iets waar ik zelf niets voor voel.

lindsey schreef:Schandalig zo als de tweede instructrice met paarden omgaat en ze noemt zichzelf waarschijnlijk nog een paardenliefhebber ook.
Je geeft aan dat deze instructrice waarschijnlijk zelf graag dit paard zou gaan berijden. In dit geval zou ik geen les bij haar nemen.
Ze kan alleen dit paard gaan berijden als ze de eigenaresse er van kan overtuigen dat jij fout bezig bent en dat zij binnen korte tijd meer met dit paard kan bereiken dan jij.
Wanneer jij bij haar gaat lessen zelfs al zou je alles volgens haar methode doen, wat je eigenlijk al helemaal niet wil. Dan zou ze nog van alles lopen te zoeken om maar kritiek op jou te kunnen leveren en zo bij de eigenares in een goed blaadje te komen.
Aangezien de eigenares toch al een voorkeur heeft voor haar manier van rijden kan dit er alleen maar toe leiden dat je het paard uiteindeliljk toch verliest. Dus dan zou ik het advies van Goldstar opvolgen.
Wanneer de instructrice zelf niet op het paard wil rijden kan een les proberen geen kwaad. Misschien wil deze instructrice dan ook een beetje rekening houden met jouw manier van rijden ook al is ze er niet mee eens. Anders toch echt advies van Goldstar opvolgen.
astridh schreef:Als ik in jouw schoenen zou staan dan zou ik het denk ik gewoon proberen. Ga naar die instructrice en haal de goede dingen eruit. Geef het een kans, probeer het en als je er na een tijdje nog steeds een slecht gevoel bij hebt dan stop je ermee. Dan heb je in ieder geval alles gedaan wat in jouw mogelijkheden ligt