Pipi langkous paard ldr & hoog ingesteld

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Re: Pipi langkous paard ldr & hoog ingesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:52

Citaat:
Paard is inderdaad verder in de africhting, en is nog nooit bij iemand anders in de wedstrijden uitgebracht, maar wel op Z niveau getraind (dus ook wel eens met stang en trens)

Snap dat je er niet mee hebt gereden hoor Lachen en dat is zeker wel oke, maar het paard is niet uitgebracht op wedstrijden. Dan snap ik het nut er niet van dat het paard wel met stang en trens is getraind, ookal is hij idd op z-niveau (zelfs niet eens officieel). Snappie? Lachen no offense trouwens hoor. Vind jullie een erg leuke combinatie juist. Vind het een sierlijk mooi beestje.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:54

Erg mooi paard! Vind het er ook netjes uitzien! Dat S&T hoofdstel is zooo mooi (ik heb die passier ook Knipoog ) Ik zou persoonlijk de bijpassende frontriem erbij doen, ik denk dat dat mooier staat..
Veel succes in de wedstrijden!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:55

Miss_Blimm schreef:
Citaat:
Paard is inderdaad verder in de africhting, en is nog nooit bij iemand anders in de wedstrijden uitgebracht, maar wel op Z niveau getraind (dus ook wel eens met stang en trens)

Snap dat je er niet mee hebt gereden hoor Lachen en dat is zeker wel oke, maar het paard is niet uitgebracht op wedstrijden. Dan snap ik het nut er niet van dat het paard wel met stang en trens is getraind, ookal is hij idd op z-niveau (zelfs niet eens officieel). Snappie? Lachen no offense trouwens hoor. Vind jullie een erg leuke combinatie juist. Vind het een sierlijk mooi beestje.

S&T word toch gebruikt om de hulpen te verfijnen, of dat nou op wedstrijd is of met de training, dat maakt niets uit, of zeg ik nou iets heel raars?

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:21

Nee, ik vind van niet.. Het is idd om de hulpen te verfijnen.. Ik zie vaak genoeg mensen bij springen in de B met stang en trens rijden.. Of mensen gewoon op de manege.. Als je maar weet hoe je ermee om moet gaan is er toch niets mis mee? Trouwens heeeeel erg leuk paardje Haha! Loopt lekker actief ook! houden zo!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:23

Ik ben er geen voorstander van. Langzaam aan eens trainen met S&T in de M1 vind ik prima, in de M2 vind ik het heel handig als je inde Z met S&T wilt rijden. Maar als je pas B bent? Nee, niet mijn ding .

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:27

Tja, ik zou het zelf ook nooit doen Knipoog maar het topic gaat niet hierover, als iemand met S&T wilt rijden moet ie dat lekker doen.. Zij rijdt er niet mee dus Lachen

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:30

Wat betekend ldr? Lachen

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:34

Mooi paard!

Je laat goed zien dat het geen probleem hoort te zijn op welke hoogte je je paard in wilt stellen.

Snap niet helemaal de ophef over de S&T. De TS rijdt er zelf niet mee, paard is er wel vaker mee getraind en hij is zo gereden door iemand die met S&T om kan gaan... Wat is dan het probleem.

Aan je onderschrift te zien, ga je erg rap door de B klasse heen. Al enig idee wanneer je over wilt stappen?

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:39

Margon schreef:
Wat betekend ldr? Lachen

Laag, Diep en Rond.

Leuke combinatie!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:11

knap paard zeg,rijden ziet er erg netjes uit,het S&T hoofdstel staat hem ook mooi Lachen

ff offtopic,woon jij in sloten?want bij mij in de straat woont iemand die wel een beetje op je lijkt(en die heeft ook 2 jack russeltjes)

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:14

Wat een mooi paard zeg Lachen en mooie gangen ook!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:01

Anoukie schreef:
Ik ben er geen voorstander van. Langzaam aan eens trainen met S&T in de M1 vind ik prima, in de M2 vind ik het heel handig als je inde Z met S&T wilt rijden. Maar als je pas B bent? Nee, niet mijn ding .

Dat bedoel ik dus. Maar zoals ik al zei het is een erg leuke combinatie hoor. Niets om van hun af te doen.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:38

Mooi paard zeg, ben normaal niet zo van de 'pipi-paarden' maar deze is mooi Lachen
Wat betreft het S&T verhaal, wat is nou het probleem?
Paard werd door iemand anders Z gereden voor Deurne met S&T en is vantevoren ook op z-niveau getraind..

Ik zie t probleem niet Knipoog

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:52

mooi paard , jullie zijn een mooie combinatie Lachen

Veel succes bij de komende wedstrijden , jullie zullen het zeker goed doen Knipoog

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 08:17

Nog even voor de duidelijkheid. Ik rijd niet met S&T en zal het ook niet doen. De vorige eigenaar rijdt op zeer hoog niveau en weet echt wel wanneer hij een S&T in de mond van een paard kan hangen. Nu graag weer commentaar op het rijden, daar heb ik wat meer aan Knipoog

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 08:40

Leuk paard! Je rijdt hem leuk Lachen
Hij kan wel strekken zeg! Vingers aflikken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 10:59

leuk dier inderdaad, ik vind het wel erg mooi zo die kleine stipjes Haha! weer eens wat anders

over het stang en trens verhaal, als die persoon er verstand van heeft hoop ik niet dat ie ook met zo'n lage stang heeft gereden, en snap ik niet dat hij hem zo laag kan hangen Nagelbijten / Gniffelen voor de Masterclass hoor je dat toch echt wel te weten Knipoog

Voor de rest ziet het er netjes uit!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 22:32

hey eva, kor loopt lekker bij je en dat is aan je punten ook te zien zie ik Lachen