Noran @ Exterieurkeuring & voor het eerst los!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xanthe

Re: Noran @ Exterieurkeuring & voor het eerst los!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:04

Heejj Meis!

Echt mooie foto's hoor!
Hij doet 't prima!
En nog ff voor de mensen die vinden dat ze niet goed rijdt, of een groentje is o.i.d, de foto's zijn moment opnames.. ik zie haar regelmatig rijden en het gaat super! Pling

Ook erg mooie foto's van de exterieurkeuring! Ja

En @ loveramona: Ga ALSJEBLIEFT eerst je eigen foto's eens bekijken en kom dan weer terug... Stoom uit je oren

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:09

Heeyy
Mooie haf hoor !!
Ik reed vroeger ook bij manege lyts tsjaard !!
Hoe is het daar nu? En hoeveel manege-wedstrijden hebben ze daar nu?

Ziet er netjes uit , en heel goed van zijn mond !!
( Anders wordt ie later zo stug )

KussJ

Janinetjjj Pling

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:14

Hoe heb jij je paard zo netjes aan de teugel laten lopen geleerd?
Echt netjes, en het streven is naar de netheid van je instructie

* Wie is dat? Je lesgeeverr Tong uitsteken ??

Kuzz

Janinetjjj

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:16

Wauw .. Ik vind dat je een suuuper mooie haf hebt !! Wauw .. ! Echt een ontzettend kwijlbeestje ! En ik vind dat je het super doet, dit is zoooveel beter dan overhaasten of wat dan ook.. Zul je zien dat jij later een superleuke haf hebt !!

Lisjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:20

Alacairion schreef:
Love_Sophie schreef:
Ik ben niet zo gek van Haflingers en de hele bups. Maar dit is togh egt het toppunt!!
Je schrijft dat je hem als groentje hebt gekocht blablabla... maar zelf ben je ook nog een groentje. Als je niet eens weet dat wat je op de 2e foto doet wijken is... nou sorry hoor...

Maar ff algemeen:
Ik vind het een van de mooiere haflingers als ik eerlijk moet zijn.
-Alleen je moet rechtop gaan zitten, op je kont.
-Beugels moeten 1 of twee gaten korter.
-Ellebogen tegen je lichaam, wel ontspannen.
-Handen minder ver naar voren.

Groetjes Janine

Is dit 'togh egt' het toppunt?

Hoe kun jij aan een paar foto's zien of jij wel/niet groen is. Wie denk je wel niet dat je bent om zo te reageren op iemand anders' foto's!
Het is juist top dat ze eerst gewichts-, zit- en beenhulpen aanleert, veel haflingers hebben wat moeite met hun evenwicht. Een haflinger op de juiste manier beleren is totaal niet gemakkelijk, ik heb diep repect voor deze bokker, omdat het op een rustige manier gebeurt, zonder gelijk in de mond te zitten, aan 'netjes' te denken of naar beneden te rijden.

En loveramona: Jij hebt écht geen recht van spreken, elke keer als ik een topic van jou open krijg ik bijna een hartverzakking.[/quote]

Haha,mooi gezegd Haha! .

Ik vind het goed dat je voorzichtig doet met h'm!

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:26

Onzettend mooi beestje, ziet er zeker netjes uit voor de eerste keer los!

Heel veel plezier samen Lachen

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 20:42

Wauw nu ga ik echt blozen! Haha super man al die positieve reacties! Ik heb morgenavond les en zal even aan mijn instructrice vragen of ze wat foto's wil nemen..met mijn nieuwe lichtblauwe setje:) Echt ik ben zo blij met jullie reacties! Popjes:)

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 20:46

janinetjjj schreef:
Hoe heb jij je paard zo netjes aan de teugel laten lopen geleerd?
Echt netjes, en het streven is naar de netheid van je instructie

* Wie is dat? Je lesgeeverr Tong uitsteken ??

Kuzz

Janinetjjj

Wat leuk zeg dat je daar ook reed. We hebben gewoon 1 x per jaar open dagen dan mogen alle manege kinderen een proefje rijden en zijn er allemaal demonstraties. En ik geloof dat de manege kinderen in de winter ook nog een keer een proefje mogen rijden!

En dat is mijn lesgeefster Lachen Haha het is sinds een tijd verplicht op de manege om met cap te rijden en dat deed ze eerst nooit dus heeft ze ergens een oud capje opgedoken, staat leuk he Knipoog Haha

dancer_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:03

Nou, lekkere reacties hierzo Gaaaap
Ik vind dat je het hardstikke goed doet, en het is een leuke Haf! Ik zou zeggen; ga zo door! En als je instructrice zegt dat je het zó moet doen, dan moet dat ook. Zij heeft er immers d'r papiertje voor, toch? Succes!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:10

ik vind die negatieve reacties echt nergens op slaan. wat kun je nou zeggen van 2 foto`s??

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:13

Mooie haf! Love_Sophie ... muts! Gaaaap

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 19:32

Lisette schreef:
Mooie haf! Love_Sophie ... muts!

Waarom ben ik een muts? Mens je bent zelf een muts! Geef eerst een nuttige reactie.

Ik zeg tenminste wat ik denk, en ik vertel hoe je het kan verbeteren. Dat ik het niet op haflingers heb kan ik toch zeker niet helpen?

@loveramona: Ik vind het best dat je met me eens bent. Maar je kunt beter eerst je mening etc. onderbouwen. Met alleen 'ik ben het met je eens' kom je hier niet ver geloof ik.

@meloveshein: Ik ben geen ontzettend-uit-de-hoogte typ. Ik zeg wat ik denk. Dat kan hard aankomen als je achter de pc zit. Misschien bedoel ik het wel heel anders. Dat kan jij niet weten. En je kan mij vanachter de pc echt niet leren kennen.

@Alacairion: Ik ben blij dat je mij dit uitlegt, ik heb maar weinig verstand van haflingers omdat het ras me totaal niet aanstaat. Het is goed van deze bokker dat ze rustig doet.

@dancer_luna: Een instructrice/instructeur heeft zeker weten niet altijd gelijk. Ik ben dan ook regelmatig in discussie met instructeurs/instructrices van me. Dat ze een papiertje ervoor hebben wil niet zeggen dat ze altijd gelijk hebben. Ik heb geen papiertje, maar geef verschillende mensen les en heb al verschillende problemen opgelost. Binnenkort ga ik aan een nieuw project beginnen, een paard dat zo stijf als een plank is, stijve rug etc.

Groetjes Janine

aiselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 22:20

Whoow, deze haflinger is echt te mooi voor woorden!
Ik vind jullie echt een heel leuk stel samen, lekker genietend!
Wees maar trots op je knapperd, ik denk dat heel veel bokkers al verliefd worden. Mag ik bij de fanclub? Haha!

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 07:47

Citaat:
Waarom ben ik een muts? Mens je bent zelf een muts! Geef eerst een nuttige reactie.

Ik zeg tenminste wat ik denk, en ik vertel hoe je het kan verbeteren. Dat ik het niet op haflingers heb kan ik toch zeker niet helpen?

@loveramona: Ik vind het best dat je met me eens bent. Maar je kunt beter eerst je mening etc. onderbouwen. Met alleen 'ik ben het met je eens' kom je hier niet ver geloof ik.

@meloveshein: Ik ben geen ontzettend-uit-de-hoogte typ. Ik zeg wat ik denk. Dat kan hard aankomen als je achter de pc zit. Misschien bedoel ik het wel heel anders. Dat kan jij niet weten. En je kan mij vanachter de pc echt niet leren kennen.

@Alacairion: Ik ben blij dat je mij dit uitlegt, ik heb maar weinig verstand van haflingers omdat het ras me totaal niet aanstaat. Het is goed van deze bokker dat ze rustig doet.

@dancer_luna: Een instructrice/instructeur heeft zeker weten niet altijd gelijk. Ik ben dan ook regelmatig in discussie met instructeurs/instructrices van me. Dat ze een papiertje ervoor hebben wil niet zeggen dat ze altijd gelijk hebben. Ik heb geen papiertje, maar geef verschillende mensen les en heb al verschillende problemen opgelost. Binnenkort ga ik aan een nieuw project beginnen, een paard dat zo stijf als een plank is, stijve rug etc.

Groetjes Janine

Als alles aan dit topic jou niet aanstaan en de haflinger niet en de manier van rijden niet en de mensen die het met jou eens zijn niet Waarom reageer je dan in godsnaam en zoek een topic wat je wel aanstaat
Ik heb al zoveel reacties op bokt gelezen en dit valt toch echt onder botte reactie dat je dat zelf niet ziet.
En ik heb altijd geleerd eerst nadenken voordat je wat zegt je beweerd zelf dat je alles zegt wat je denkt lijkt me niet zo`n goeie instelling als je mensen bevriend wil houden
Ze verteld dat ze allebei nog groen zijn nou mooie kans toch om het te leren!
Ze heeft toch les als ze maar wat zou aanmodderen prima! maar wat verwacht je dat een paard die net onder het zadel is meteen netjes beropwaards galoppeerd en aan de teugel loopt en meteen ontspannen is en weet ik het allemaal zoiets moet je leren en geleerd worden.
En ej zegt dat je ook les geeft prima maar aan de bakrand kan iedereen de fouten van andere mensen wel zien.
Kruip er maar eens op het is vaak moeilijker dan je denkt.
Ze probeerd goed haar best te doen wat wil je nog meer?? meer dan je best kun je toch al niet doen.Ze neemt netjes les.

Je kan niet alles verwachten iedereen begint onderaan en word niet in een paardenzadel geboren.
Als iemand nou 20 kaar rijdt op een paard van 10 ofzo en dat paard loopt super beroerd weet ik het allemaal prima om dan deze wat jij noemt verbeteringspunten vind te noemen.
Je kan het gerust op een iets wat mindere hipetepit reacties reageren.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 09:01

Sophie je doet alsof je een jaar of 40 bent en heel veel ervaring hebt.. Ik heb je berichtjes er es op na gelezen; maar dit klopt dus van geen kant.. Ik zou zeggen; plaats eens wat foto's Lachen

Je rijdt netjes hoor Beloved, goed van je om je jonge pony niet in de mond te zitten! Ze ziet er prachtig uit op de keuring!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 11:03

Bedankt iedereen! En ik wou nog even iets zeggen over mijn 'groenigheid'..haha groen ben ik echt niet meer hoor. Rijd nu 12 jaar paard waarvan de laatste 8 jaar op eigen pony's/paarden (en paarden van anderen) en 7 jaar privéles. En hiermee wil ik niet opschepperig over komen ofzo, maar bedenk gewoon dat het maar moment opnames zijn.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=429683&p=9011132#9011132

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 12:42

Mensen doe is even normaal met al dat negatiefe meid ik vind het een pracht paard wat je daar onder je kont heb ben super jaloers het inrijden gaat toch super mensen moeten niet zo zeuren als hun erop zitten dan is het altijd goed..:s triest hoor wees ook is blij voor mensen meid ik ben helemaal gek van haflingers en dees is soooowww mooi echt ben jaloers op je ga zo door je komt er wel;)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 12:43

en die mensen die zo dom reageren zie het maar zo JALOEZIE ..Haha! dus diegene die zo lomp lopen te reageren zijn gewoon jaloers

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 12:46

Dankje heel lief:)! En ik hoop dat ik in januari iig op M niveau te zitten en te kunnen starten met wedstrijden. Maar dat gaat vast wel lukken Lachen

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 12:49

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 13:17

ziet er leuk uit joh

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 13:27

Omg het gaat er weer gezellig aan toe hier, als het ras oid je niet aanstaat hou dan gewoon je mond, of zeg het op een wat 'normalere' manier, het komt iig niet erg aardig over. {terwijl je het mssn helemaal niet zo bedoeld, maar zo komt het niet over}

Leuke haf, hopelijk gaat het verder ook helemaal goed. Veel plezier verder

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:32

Love_Sophie schreef:
Binnenkort ga ik aan een nieuw project beginnen, een paard dat zo stijf als een plank is, stijve rug etc.
Groetjes Janine

Dat hoefde er niet bij hoor..

Je gaat zelf zeggen dat loveramona haar mening moet onderbouwen. En jij begint direct in dit topic met een niet onderbouwde mening. 'Haflingers zijn niet mijn ras'

Je klinkt onwijs uit de hoogte. Het kan wel zijn dat jij onwijs klassepaarden hebt, met goed bloed. Sowat? Ik vind het knapper als je een fjord of een haflinger zover kan krijgen...
Het spijt me als je je aangevallen voelt, maar ik zeg 'gewoon wat ik denk'

@ BeLoVed..
wauw, wat een mooie haflinger! wat een onwijs leuk hoofdje..
Zoals al in dit topic is gezegd, hij loopt wle iets mooier bij je instructeur. Maar het zou niet goed zijn als dat niet het geval was ..
Hij staat iig veel beter bij jou

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:45

Love_Sophie schreef:
Binnenkort ga ik aan een nieuw project beginnen, een paard dat zo stijf als een plank is, stijve rug etc.
Groetjes Janine

j*zus mens,wat ben jij vooor naar persoon,waar negeer je dit topic niet want der komt niks zinnigs uit ja bij jou,plaats eerst maar is mooi zelf foto's,en dan moet het laatste erbij je nieuwe*project*?whaha laat me niet lachen zeg.

ontopic:heele leuke haf,jou manier van inrijden bevalt me wel zo doe ik het ook altijd,eest constant lopen enzo dan pas aan de teugel en die oliebol
super hoor ga zow door!

Charissa_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 18:24

ik vind je halflinger echt super super super mooi , en ik vind het alleen maar goed dat je het rustig aan doet...enne dat mens pfff laat ie toch lekker een zeer negatief leven lijden jij weet het beter en je moet genieten van je mooie pony en dat niet laten verpesten door zo'n snollebol
ga zo door meid! *o/*
groetjes charissa