Citaat:
Waarom ben ik een muts? Mens je bent zelf een muts! Geef eerst een nuttige reactie.
Ik zeg tenminste wat ik denk, en ik vertel hoe je het kan verbeteren. Dat ik het niet op haflingers heb kan ik toch zeker niet helpen?
@loveramona: Ik vind het best dat je met me eens bent. Maar je kunt beter eerst je mening etc. onderbouwen. Met alleen 'ik ben het met je eens' kom je hier niet ver geloof ik.
@meloveshein: Ik ben geen ontzettend-uit-de-hoogte typ. Ik zeg wat ik denk. Dat kan hard aankomen als je achter de pc zit. Misschien bedoel ik het wel heel anders. Dat kan jij niet weten. En je kan mij vanachter de pc echt niet leren kennen.
@Alacairion: Ik ben blij dat je mij dit uitlegt, ik heb maar weinig verstand van haflingers omdat het ras me totaal niet aanstaat. Het is goed van deze bokker dat ze rustig doet.
@dancer_luna: Een instructrice/instructeur heeft zeker weten niet altijd gelijk. Ik ben dan ook regelmatig in discussie met instructeurs/instructrices van me. Dat ze een papiertje ervoor hebben wil niet zeggen dat ze altijd gelijk hebben. Ik heb geen papiertje, maar geef verschillende mensen les en heb al verschillende problemen opgelost. Binnenkort ga ik aan een nieuw project beginnen, een paard dat zo stijf als een plank is, stijve rug etc.
Groetjes Janine
Als alles aan dit topic jou niet aanstaan en de haflinger niet en de manier van rijden niet en de mensen die het met jou eens zijn niet Waarom reageer je dan in godsnaam en zoek een topic wat je wel aanstaat
Ik heb al zoveel reacties op bokt gelezen en dit valt toch echt onder botte reactie dat je dat zelf niet ziet.
En ik heb altijd geleerd eerst nadenken voordat je wat zegt je beweerd zelf dat je alles zegt wat je denkt lijkt me niet zo`n goeie instelling als je mensen bevriend wil houden
Ze verteld dat ze allebei nog groen zijn nou mooie kans toch om het te leren!
Ze heeft toch les als ze maar wat zou aanmodderen prima! maar wat verwacht je dat een paard die net onder het zadel is meteen netjes beropwaards galoppeerd en aan de teugel loopt en meteen ontspannen is en weet ik het allemaal zoiets moet je leren en geleerd worden.
En ej zegt dat je ook les geeft prima maar aan de bakrand kan iedereen de fouten van andere mensen wel zien.
Kruip er maar eens op het is vaak moeilijker dan je denkt.
Ze probeerd goed haar best te doen wat wil je nog meer?? meer dan je best kun je toch al niet doen.Ze neemt netjes les.
Je kan niet alles verwachten iedereen begint onderaan en word niet in een paardenzadel geboren.
Als iemand nou 20 kaar rijdt op een paard van 10 ofzo en dat paard loopt super beroerd weet ik het allemaal prima om dan deze wat jij noemt verbeteringspunten vind te noemen.
Je kan het gerust op een iets wat mindere hipetepit reacties reageren.