Piropo in actie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joyce B

Re: Piropo in actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 09:13

Je kunt oprecht zeggen dat jullie al verder zijn in de training Knipoog
Had je hem zelf nou beleerd of beleerd gekocht?
Het is een mooi paard met een mooie uitstraling en die tempo wisseling in Galop... Tjonge, wat zet hij die kont eronder en het gas er op zeg!!!

Nou, jij rijd zo de eerste klassen uit met dubbele winstpunten volgens mij. Jammer dat je afhankelijk bent van Barokke wedstrijden, die zijn er vast niet zo vaak per jaar...

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 09:48

Wow 8 winstpunten in 2 wedstrijden Haha! Echt een heel gaaf paard! Jullie zijn een mooie combi Ja

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 09:50

joyce B schreef:
Je kunt oprecht zeggen dat jullie al verder zijn in de training Knipoog
Had je hem zelf nou beleerd of beleerd gekocht?
Het is een mooi paard met een mooie uitstraling en die tempo wisseling in Galop... Tjonge, wat zet hij die kont eronder en het gas er op zeg!!!

Nou, jij rijd zo de eerste klassen uit met dubbele winstpunten volgens mij. Jammer dat je afhankelijk bent van Barokke wedstrijden, die zijn er vast niet zo vaak per jaar...

Thanks, ja het is een lekker ding mijn Propje Vingers aflikken als hij idd even gas erop zet is hij ook zo weg, dat gaat zo bloedsnel dat is ongelofelijk.

Tja ik ben afhankelijk van de Barokke, maar ik ben ongelofelijk blij dat ze er zijn en dat ik het op deze manier kan doen, heb in principe nog maar 3 wp nodig, 2 in de B en 1 in de L en dan mag ik gaan starten, en ik heb 2 juli weer een wedstrijd voor de boeg dus het zit er aan te komen Pling
Hij was beleerd trouwens, de basis zat erin om het maar ff zo te zeggen.

Enne Lusitano; voor de passage was/is geen knopje aanwezig, we zijn er ook niet echt mee bezig, maar ik moet veel terugrijden en weer wegrijden, en dat was ik aan het oefenen en ineens was het daar, daarom vond ik het zo leuk, het is zeker niet iets waar ik speciaal voor bezig was Knipoog

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 11:25

Leuke foto;s zeg, hij ziet er erg goed uit. Jullie ijn een super stel!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 12:20

Wow, wat een geweldig paard!

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:29

Wow, echt wel leuk paardje! Ik dacht dat ik al eerder een keer foto's hiervan (niet dezelfde foto's)had gezien en toen vond ik het ook al echt een knapperd! Vingers aflikken

petrahin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 21:46

kicke , echt gaaf en het is en blijft een knapperd. En ook complimenten aan jou.

gr. petra

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 14:14

Wat is piropo toch een knapperd !! Zie er echt goed uit en kan mij ook echt voorstellen dat die paar pasje heerlijk voelde Pling

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 12:51

frappa schreef:
Wat is piropo toch een knapperd !! Zie er echt goed uit en kan mij ook echt voorstellen dat die paar pasje heerlijk voelde Pling

Thanks, ja hihi wat kan een mens zich bijzonder goed voelen door 2 van die kleine pasjes Haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:38

wat een super gaaf paard heb jij toch,en je rijd hem ook super netjes!!