dante @ work! wedstrijd Haps

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marloe

Re: dante @ work! wedstrijd Haps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 21:31

dankje Haha! jah, we hadden idd 's middags viertal Lachen jullie rijden toch met 2 mensen op Insley? en Insley is van Jolly Jumper hier op bokt ofzoiets? Tong uitsteken iig zo begreep ik het Lachen gefeliciteerd met je wp! Haha!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 16:52

niemand een reactie meer?

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 17:53

Hoi!!
Ik heb jou zien rijden.. Ik zat in jou ring te schrijven.. De jury was erg enthousiast over je!!! Ik vond je ook echt netjes rijden hoor!!!
Heel veel succes in neerbosch!! Rijdt maar hetzelfde als in Haps.. Alleen dan met een fitte pony en dan komt het allemaal goed!! Hoop voor je dat je de B. Kampioenschappen haalt!! Maar dat zal wel lukken Haha! !!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 18:06

haha, wat toevallig Haha! mijn moeder zei ook al dat de jury zijn duim opstak enzo Haha! ik heb jou dan ook nog ff gezien, ik keek nog naar binnen Lachen (hoorde je me goed schreeuwen toen dante niet meer vooruit wilde? Bloos , ik zag achteraf dat ik daar ook een 5 voor had Clown , het was met van hand veranderen in stap Tong uitsteken) bedankt nog! Haha!

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 09:13

hahaha.. Nee heb je niet horen schreeuwen:P:P hahaha Dus de jury ook niet hoor. Ik vind het wel knap dat je alles op een dag kan.. springen, viertal en dressuur!! en dat allemaal achter elkaar!!! Ik ben al moe als ik 4 proeven op een dag moet.. met pauzes!!! hahaha.. Ja de jury stak idd zijn duim omhoog!! Hij vond het echt erg netjes. Ik hoorde van veel mensen dat er goed was gepunt bij jou in de ring. Dus een verdiende eerste plaats!!!!

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:24

marloe schreef:
@ Anora: dankje Haha!, ik rijd ook bij de pony's Ja
@ RedFlame: ook dankje Tong uitsteken bij mij doen de foto's het nu wel! (gelukkig) ik denk het haast van wel, ben iets van 2e, 3e, 4e, en 1e geweest van de kring Lachen en bij ons rijden er steeds iets van 25 mensen mee Lachen

Woeii, kom ik je misschien wel tegen Haha!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:28

Wat leuk Haps Haha! daar komt me paard vandaan Haha!

Leuke fotos hoor!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 11:46

@ Carly22: haha oke Tong uitsteken pff, ja je kunt niet anders Tong uitsteken viertal vind ik eigenlijk helemaal niet leuk meer steeds dat gezeur van let op je afstand Rolleyes haha, maarja.. onze club bestaat maar uit 5 mensen Tong uitsteken

@ Anora: als ik door mag kunnen we elkaar mss wel meeten Haha!

@ stalleke: oehh toevallig! haps ligt superdicht bij mij in de buurt Haha!