Gefeliciteerd met je punten. Toch wat puntjes van kritiek: 1. op foto 1 en 3 zit je wel erg hard aan de teugel trekken, waarom? 2. denk aan je voeten, tenen naar je paard toe draaien! 3. probeer om je been vanuit je heup iets meer naar achter te leggen. Nu is de lijn oor/schouder/heup/hiel niet altijd netjes.
maar ik wil wel even vragen waarom je zo trekt op foto 1 t/m 5,wilde je dat ze perse in de camera keek?ziet er niet echt vriendelijk uit.......maargoed daar ga je vast wat aan doen volgende keer
Ook vind ik dta je je handen iets te hoog hebt, en het lijkt net of je erg trekt, De manen van je pony vind ik niet erg mooi, maar dta is mijn mening,..
Ik vind dat je je handen helemaal niet te hoog houdt, zo zet je ze tenminste niet vast wat ik wel vaak zie bij mensen die hun handen vlak voor het zadel houden. Het komt ook door de bouw van de pony waardoor het lijkt dat ze hoog zitten, ik vind het iig goed. Leuke kruising trouwens, lief paardje!
ik vind dat je je teugels iets te lang hebt zo trek je je handen helemaal naar je toe om toch contact te houden daarom lijkt het alsof je haar in haar mond trekt teugels dus iets korter
hoi, Leuke foto's weer... het lijkt inderdaad dat je trekt op de foto's... maar ik heb de foto;s gemaakt en geloof me.. het viel reuze mee.. noekiejj wilde haar mooi op de foto hebben. En die manen? De pony is van het meisje op de eerste foto met het blauwe rijbroekje aan... dusss je kunt wel nagaan dat die het prachtig vind die staartjes... ze moest de proef nog met haar rijden geloof ik!! en noekiejj heeft inderdaad de neiging om haar bovenarmen te ver na achteren te zetten.. en misschien moet ze de teugels wat korte nemen zodat haar armen naast het lichaam komen,. en noekiejj je ziet nu zelf op de foto's wat je aandachtspunten zijn toch? zitbeenknobbels, armen naast je lichaam en handen rechtop en niet te ver na buiten draaien Verder rijd noekiejj haar erg leuk en ze is erg trouw aan haar verzorgpony!! super noekiejj