Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

judith_cloud schreef:Ohja, maar zelf vind ik de laatste kilometers het laatst en dan is het meestal wel prettig als je niet alleen bent.
Maar dit was ook wel ietwat een 'test' om te zien hoe hij het alleen deed. Helaas had hij niet de verwachte mentaliteit. (anderhalve week geleden crosste hij nog als een idioot de dressuurbak door en in het bos was hij ook supervlot, zelfs als we nog niet op de terugweg waren
) Maar goed, met wat meer galop toch die bijna-10-km/u gehaald, en elke keer in 1 x door de keuringen heen, dus tevreden.
(vooral ook op de turgor
)

)
(een beetje bruin had ik al op m'n armen, maar dat rood hoefde van mij ook weer niet zo nodig...
) amie_x_mij schreef:Hoelang heb je er over gedaan (of heb ik er nou overheen gelezen?)
En heb je btw eigenlijk een startkaart nodig voor endurance, of iets anders?
} Heb je geen startkaart oid voor nodig, maar echt om 'kennis' te maken dus. judith_cloud schreef:Ohja, zelf vindt ik het niet prettig als er de rest van de rit iemand mee rijd, wil graag op mn eigen tempo rijden maar het is over het algemeen wel fijner om iemand er bij te hebben
) maar meestal loopt ie gelijk 2 x zo ruim met gezelschap!! Op Kootwijk hebben we op dezelfde afstand en zwaarder terrein 10,87 km/u gereden met een groepje, alleen maar draf (nu dus de helft galop, maar 2 km stappen, en 9,85!), en 3 km stap in totaal... Dus dat geeft het denk ik wel ongeveer aan, haha! Hij zit nogal apart in elkaar, een echte ponnie dus
.

Marja1988 schreef:Roskur is zooo stoer
Ik hoop ook nog eens endurance te rijden
Enne, misschien zie ik je dan in de toekomst weleens op wedstrijd.
Diana_14 schreef:diezelfde endurance heb ik 2 jaar geleden gereden met een shetje.. een zwarte (was de enige combi met shet, dus mensen die me misschien gezien hebben?)
je was toen samen met Dorus de Belg en Indy de Welch Cob. Met Indy heb ik afgelopen zaterdag gereden en voor onze paarden, ik had een Groninger bij me niet de mooiste weervoorspelling... beetje warm. Maar wij kwamen ook over de streep met 10 km pu. Roskur hebben we heel vaak gezien... alleen Roskur is ons vergeten....
...yarrah schreef:Diana_14 schreef:diezelfde endurance heb ik 2 jaar geleden gereden met een shetje.. een zwarte (was de enige combi met shet, dus mensen die me misschien gezien hebben?)
Ja ikkeje was toen samen met Dorus de Belg en Indy de Welch Cob. Met Indy heb ik afgelopen zaterdag gereden en voor onze paarden, ik had een Groninger bij me niet de mooiste weervoorspelling... beetje warm. Maar wij kwamen ook over de streep met 10 km pu. Roskur hebben we heel vaak gezien... alleen Roskur is ons vergeten....
...
Doei,
ik was iid met Dorus en Indy.. mag ik vragen wie je bent? misschien ken ik je wel..
Ik ga misschien endurance rijden met mijn Fries
yarrah schreef:Ja ikkeje was toen samen met Dorus de Belg en Indy de Welch Cob. Met Indy heb ik afgelopen zaterdag gereden en voor onze paarden, ik had een Groninger bij me niet de mooiste weervoorspelling... beetje warm. Maar wij kwamen ook over de streep met 10 km pu. Roskur hebben we heel vaak gezien... alleen Roskur is ons vergeten....
...
Oh jee, wanneer heb ik jullie gezien?
(tijdens de wedstrijd is alles zowiezo een beetje een waas voor me, dan zie ik alleen de ponnie, en af en toe herinner ik me mensen waar ik een stukkie mee heb opgetrokken of ingehaald o.i.d.
)
Alleen ik pas net goed op Röskur met m'n 1.80 (hij is 1.40), laat staan een shet.
(ik was al te groot voor shetjes toen ik begon met paardrijden op m'n 11e, bijna 12e.
terwijl ik en Rös helemaal shet-fan zijn.
hij is helemaal dol van shetjes
)
Roskur schreef:Marja1988 schreef:Roskur is zooo stoer
Ik hoop ook nog eens endurance te rijden
Bedankt...Enne, misschien zie ik je dan in de toekomst weleens op wedstrijd.
Maar dan zie je me wel langs komen