Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Casca schreef:Ik vind dat je het echt heel goed doet, 1 ding deed ik bij mijn paard anders dat is een band om de hals als je voor het eerst gaat galopperen, als ze dan gaan schudden of gooien met het hoofd krijgen ze geen rukje in de mond.. dus alleen de band vasthouden.. in draf trouwens wel de teugels vast en later bij het aanspringen ook.. Jullie doen het echt super!
En het rijden ziet er ook super uit hoor. Lekker voorwaarts dat is het belangrijkste.

sorry sorry)
en ieder op zijn eigen manier inderdaad.
impala schreef:he jongens het is nu wel genoeg met het commentaar(wat steeds op hetzelfde uitkomt) verzin nu maar weer wat anders. ik zou wel eens willen weten hoeveel ervaring deze mensen hebben met het aanrijden van paarden(sowieso met rijden!).
Het is altijd makkelijk om commentaar te geven vanaf de zijlijn. Ik lees hier iets over ' als je een paard inrijdt doe je dit niet gelijk met lichtrijden als je gaat lichtrijden hebben ze moeite met hun balans te vinden '. Ik ben vanaf dag A gaan lichtrijden en er is niks mis met de balans van mijn paard.
Maar het zal waarschijnlijk per paard verschillen, dus iedereen doet het anders!

MirandaFuego schreef:Tuulijk ga je niet doorzitten, raakt het paardje gespannen van en in de war, dat komt later wel. Wanneer ga je d'r zelf op? Goed hoor, dat je paard het zo braaf oppakt, je ziet haar d'r best doen!
Veel succes verder, en wish me luck, ik ga zelf binnenkort ook mijn paardje inrijden!
Groetjes, Miranda.
.impala schreef:en helemaal iemand die zelf pas ruim twee jaar rijdt en zelf dus nog totaal geen ervaring heeft.
.