Mooi paard heb je onder je kont!

Gefeliciteerd met je punten en deken, veel succes verder!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zoro schreef:WAUW!!!!!!!!!!!!! Jezus wat een gaaf beest egt geweldig... is dat een hengst?
Ik ben nooit zo weg van friezen maar deze slaat egt alles WAUW!!!!
Suzy schreef:Ziet er super uit! Wat een nek, zeker met die knotjes erbij, die het nog extra accentueren.
Proficiat met je winstpunten en je prijzen
joyce B schreef:Hij tikt altijd met zn ijzers tegen zichzelf aan.. maar aangezien hij zn hele achterbenen onder had gepoept had ik die maar afgelatenGefeliciteerd met je punten en prijzen... Mooi uitstraling heeft je paard.
Waarom heb je met losrijden bandages om? Vind je het niet lastig om ze dan voor de proef er weer af te halen?
gabyfedde schreef:Dat ziet er erg gaaf uit!
Die knotten staan erg chique, ga ik bij Fedde ook eens proberen (normaal doe ik altijd een hengstenvlecht)!
Wat doe jij op die laatste foto (groeten) met je hand? Het lijkt net alsop je hem op zn kont legt!
Liekjuh schreef:heel gaaf beest...
Hoe oud is die??? en welke afstamming heeft die?
Gefeliciteerd met je prijzen en punten...
En hoelang zijn de manen eigenlijk? knotten staan heel gaaf!
justicelover schreef:hoi danielle
deed jij niet mee aan de voorselectie voor friezen??? want mijn instructrise die reed ook met een fries in het l1 maar moest niet tegen jou. maar doe je wl die andere 2 voorselectie's mee???
double schreef:Wat een super paard heb je, echt een blikvanger.. Als k het goed heb, dan heb k je op Hoogland ook zien starten.. Hij ziet er echt super uit.. Jullie zijn een leuke combinatie!