mizsz_g_en_a schreef:haha...nou als je van de kur hebt :p
ze moest als derde, groot zwart paard. in totaal was ze vierde geworden...heb je heeeel toevallig foto's van haar
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de foto's al weggedaan heb

Ik maak op zo'n dag natuurlijk zoveel foto's en als er foto's bij zitten van onbekenden waar ik toch niets meer mee doe gooi ik ze gelijk weg. Dus sorry...
Sall schreef:Mooie foto's Antoinette!
Je heb groot gelijk dat je nu lekker in de zon aan het relaxen bent
Ja he?! Even een foto vrij dagje, zoveel komt dat ook weer niet voor

gomir schreef:Ik vind die springfoto van Linda wel heel erg ruig! Wat een mooi moment zeg en wat zit ze er netjes op!
Paard van je instructrice is een halfbroertje van Ot als het een Koriander is, maar deze is wel iets meer dressuurpaard
Mooie foto's hoorBen je nog op CH Schoorl in juli
Ja, opzich is de foto op het juiste moment genomen en is het geen slechte foto. Maar ik baalde zo van die grote witte feesttent op de achtergrond. Dat maakt de foto zo snel overbelicht...
Klopt, ik kan me herinneren dat je dat eens gezegd had toen hij ook de Pavo cup liep

Foto's van dit paard op de Pavo cup van vorig jaar staan trouwens nog in mijn profiel

Hmm, CH Schoorl...wie weet, wanneer is het precies?
Kan het wel zelf opzoeken hoor...maar vragen is net zo makkelijk

Nouvel schreef:Dan startte ze denk ik na mij in de M2, dat kan wel kloppen.
Ze zat 2x in de prijzen toch?
Onwijs gaaf paard, wat een beweging en uitstraling, om jaloers op te zijn!!
Ik heb het nog even nagevraagd; ze was 1e en 3e.
Nog ondanks een paar miscommunicaties tijdens de proef (kan gebeuren

IndyLover schreef:Mooie foto's!
Mijn springfoto's zijn niet zo mooi als die van jou
Haha, nou zal ik je een geheimpje verklappen?
Dit is ook maar een zeer kleine selectie van de foto's die ik gemaakt heb. En heel veel foto's vielen me sterk tegen, dit zijn dus nog de beste.
Maar ik mag niet al te streng zijn voor mezelf...ik ben nog maar net begonnen en deze lens heb ik pas een paar weken. Ik oefen rustig verder