. Zodra ik mijn teugels weer korter pak drukt ze haar rug + halshouding er weer uit
. Dus eerst maar zo, dat neusje iets meer eruit komt later wel
. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Zodra ik mijn teugels weer korter pak drukt ze haar rug + halshouding er weer uit
. Dus eerst maar zo, dat neusje iets meer eruit komt later wel
.
Echt om trots op te zijn.
doej doej zet ff wat bj mij op pleas .... 

leuke jongen.
Maar dan heeft het geen zin als je daarbij je armen naar achteren doet... Nettie schreef:Ik vind je houding op sommige foto's toch wel schandalig hoor. Je hebt regelmatig je handen ongelijk of onder je knieën zitten, je hakken flink opgetrokken zodat je sporen constant prikken en je zit ook niet goed op je kont, zodat je zithulpen niet goed door kunnen komen. Je paard ziet er niet uit alsof die makkelijk te rijden is, maar je kan het jezelf toch wel een stuk makkelijker maken!![]()
Als je je beugels langer doet kan je beter je hakken uitdrukken en zithulpen geven. Als je je handen voor je doet kan je paard doeltreffend je hand volgen. Als je je sporen naar beneden laat wijzen rij je meer op je kuit en zal je paard beter op je been worden en ook meer met zijn neusje er uit rijden. Als je je teugels lang wilt hebben is dat geen probleemMaar dan heeft het geen zin als je daarbij je armen naar achteren doet...
. Ik rijd nu veel voltes en haal mijn hand dan van de hals af, maar als ze begint te klieren haal ik mijn hand wel eens naar me toe (lees : dus niet altijd)! Misty is een ontzettend moeielijke pony, en ik ben al blij dat ik het over de rug rijden en voorwaarts blijven voor elkaar heb. De hogere instelling komt er pas als ze dit moeiteloos doet, en goed aan het been blijft
. Nettie schreef:Ik vind je houding op sommige foto's toch wel schandalig hoor. Je hebt regelmatig je handen ongelijk of onder je knieën zitten, je hakken flink opgetrokken zodat je sporen constant prikken en je zit ook niet goed op je kont, zodat je zithulpen niet goed door kunnen komen. Je paard ziet er niet uit alsof die makkelijk te rijden is, maar je kan het jezelf toch wel een stuk makkelijker maken!![]()
Als je je beugels langer doet kan je beter je hakken uitdrukken en zithulpen geven. Als je je handen voor je doet kan je paard doeltreffend je hand volgen. Als je je sporen naar beneden laat wijzen rij je meer op je kuit en zal je paard beter op je been worden en ook meer met zijn neusje er uit rijden. Als je je teugels lang wilt hebben is dat geen probleemMaar dan heeft het geen zin als je daarbij je armen naar achteren doet...

. suziej schreef:Ik denk dat de sporen moment opnames zijn, ik prik haar er soms alleen even mee als ze geen stellig wil geven.
.
milo schreef:ik ga mee met de rest,
ik zou die sporen even uitdoen totdat je je voeten netjes kan houden, je trekt je hakken erg op, waardoor je steeds in je paard prikt.
beugels wat langer, en je hakken uitdrukken.
ik vind je paard niet mooi lopen met zijn hoofd. het lijkt of hij erg hangt, oprichting zou een stuk mooier staan.
, ik laat mijn pony extra zo lopen
. En oprichten denk ik pas aan als ze dit netjes doet
.