Alleen vind ik de neusriem te hoog zitten, zelfs voor zo 1.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marloez schreef:leuk, leuk je ziet echt een vooruitgang met je vorige topic.
Alleen vind ik de neusriem te hoog zitten, zelfs voor zo 1.
SpikkelFire schreef:Waarom niet met zown neusriem rijden dan? Ik rijd er zelf ook mee (is niet van mij maar van de eigenaar) en k vind t dekje wel grappig eigelijk
? het is wel speels :d vind ik ook Liekjuh schreef:
Probeer hem actief te rijden. Maak schijnovergangen en zorg dat hij een reactie krijgt op het been. .
Liekjuh schreef:
Probeer hem dus eerst actief te krijgen en dan pas rond te rijden.

.. ga zo door..
leuke paardje

Cloverdale schreef:mooi getekent paard zeg
je ziet inderdaad verbetering
maar als je niet met mexicaan rijd om de functie
zou ik er een engelse neusriem op doen
hij krijgt nu een heel 'lang' hoofd
vind ik persoonlijk niet mooi

kjoetie schreef:mexicaan is een behoorlijk pittige neusriem, die veel druk kan uitoefenen en wordt (te) vaak gebruikt voor heftige paarden (of paarden die dit etiket krijgen omdat ze gewoon niet goed gereden zijn). Als je hem niet nodig hebt is het dus beter om met een engelse te rijden, het is toch imo geen neusriem die je er even aanhangt "omdat het er leuk uitziet" (no offense ts, ik weet dat de eigenaresse hem eraan gehangen heeft).
ik was er meteen voor gevallen toen ik hem zag
en er begint al een beetje meer spier aan te komen
Marielle88 schreef:ik vind hem los wel mooier lijken dan onder het zadel...ik zou toch echt een gewone neusriem omdoen en misschien een ander dekje??

! Anora schreef:Marielle88 schreef:ik vind hem los wel mooier lijken dan onder het zadel...ik zou toch echt een gewone neusriem omdoen en misschien een ander dekje??
Ze mag toch zelf weten watvoor dekje ze gebruikt? Smaken verschillen hè
Leuke foto's hoor!

. Je ziet idd echt dikke vooruitgang *steektduimop Anora schreef:Marielle88 schreef:ik vind hem los wel mooier lijken dan onder het zadel...ik zou toch echt een gewone neusriem omdoen en misschien een ander dekje??
Ze mag toch zelf weten watvoor dekje ze gebruikt? Smaken verschillen hè
Leuke foto's hoor!
r00z schreef:Wat een leukerd zeg. Je ziet idd echt dikke vooruitgang *steektduimop

.