Oefenen voor de wedstrijd: SPRINGLES!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vientje

Re: Oefenen voor de wedstrijd: SPRINGLES!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 11:26

De foto's zijn mooi geworden zeg, zeker voor in een binnenbak! En je houding is echt zo slecht nog niet hoor, alleen af en toe je armen aansluiten Knipoog Maar verder zit je erg netjes, zeker als je bedenkt dat Nibbit schijnbaar heel lastig uit te zitten is.

Super dat je over die triple heen bent gesprongen, ik deed het ook al in mijn broek en ik ken Bijou toch iets beter dan jij Nibbit OK dan!

Volgende week nog een keertje oefenen en dan op naar de wedstrijd, komt helemaal goed! Ja

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:27

ziet er goed uit fleur! Zo slecht is je houding zeker niet!
Misschien idd je beugels iets korter.

Veel succes met de wedstrijd!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:52

Ziet er al netjes uit, dat komt vast goed met je wedstrijdje. Misschien je beugels wat korter, maar is ook maar net wat je zelf fijner vind natuurlijk. Welke rijd je dan op wedstrijd? Ook deze?

Enne de pony die op de 2e foto rechts loopt hè, klopt dat dat Amber is? Hoe gaat het met hem en springt hij ook een beetje goed?

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 22:02

Ja, die pony is Amber en Amber springt echt goed!
Zonder moeite heeft dat meisje met Amber 80 cm gesprongen heel vloeiend en zonder ook maar enige twijfeling.
Ook heeft Amber bij de kleine kindjes meegelopen om de 30-40 cm te springen en ook dat deed ze super!
Echt een goede springpony!

En de wedstrijd ga ik ook op Nibbit rijden, donderdag nog even oefenen ook op Nibbit en dan de wedstrijd zondag!