Groetjes Kate
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Hij heeft ook een mooi voorbeen!

alleen vind ik de manen niet zo mooi
Fellor schreef:Leuk paard, maar let op die linkerhand. Die is constant meer terug.
En lijkt me wel lastig, want wat is het evrschil tussen buiten fietsen en lopen of buitenrijden? Of is er een erg stoffige bodem in de buitenbak.
Supers mooi paard & mooie foto's

mooi setje hoor
..
Fellor schreef:En lijkt me wel lastig, want wat is het evrschil tussen buiten fietsen en lopen of buitenrijden? Of is er een erg stoffige bodem in de buitenbak.

Tulandro schreef:Hij mag inderdaad wat meer van die voorhand af, maar oh pur, wat is dat beest toch gaaf!! Ik vond het heerlijk om op hem te rijden, al kon ik bijna niet blijven zitten door zijn gangen.. haha. Je hebt echt een wereldknol onder je kont, maar dat wist je wel!!
Gaat het nog steeds lekker bij coby van balen?
.super hoor wat ik hier zie.
viefdepief schreef:Mooi paardje, alleen jammer dat ie af en toen nog wat op de voorhand loopt..
Iets actiever houden en wat meer overgangen rijden, ook wat kortere stukjes middendraf en veel dingen achter elkaar zodat ie echt op jou moet gaan letten en jij je hier goed op kunt concentreren.
Veel succes nog Tong uitsteken
Purtje schreef:..en ik zet hem zeker nog niet heel erg op zijn achter hand omdat hij nog maar 1.5 jaar onder het zadel is en nog niet helemaal sterk is aan de achterkant maar ik heb absoluut geen klagen met mijn ventje..
die zijn zooo mooi!!!! show dancer is echt een super stoere hengst
mooi zeg! poeh! die laatste foto
die is fatt