Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
(glimglim
)
Dat ze het naar d'r zin heeft is toch mooi. Op lang niet alle maneges worden de paarden kapotgereden en slecht verzorgd, op veel maneges worden de paarden prima behandeld! Dus is hardstikke mooi dat ze op zo'n manege staat toch

nog niet zo lang mee bezig maar gaat redelijk..Romantico schreef:Hee wat leuk!!
Eindelijk een pony die ik ken! ik heb ook 2x op dr gereden, heb nl 10jaar les gehad op de martinimanege. Ik rij nu ergens anders omdat ik daar niets meer leerde. Het is echt een geweldige manege en over dieren die afgebeuld worden.. helemaal niet!!!!!!!!! Maar de pony is ook gaaf natuurlijk want daar gaat t topic over:)
xxx Simone
Romantico schreef:niemand, maar er stond dat her heus niet op elke manege de dieren slecht worden behandelt:) dat wilde ik alleen even bevestigen

want ging heeel goed met dat meisje, maar dit vind ik ook wel goed kan ik wat vaker komen kijken en ze heeft het heel goed daar, als ik de leuke reacties van de mensen van de martini manege hoor ben ik indd wel wat trots dat deze kinderen van mijn pony mogen leren.
Het gaat op dit moment niet zo met mijn paard ze is al een dikke week heel erg ziek ze heeft 40 graden koorts, maar daarvoor ging het net lekker zie het topic in mijn onderschrift
en in welke klasse was dat? Ik ken jouw namelijk niet
ben erg trots op haar indd
Dat doet het ras goed, zo'n haflingertje..
* supertrots
*