Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Dat blesje is echt lief!!

(ik ken nu wel toevallig de verhalen rond Ushi al), maar iedereen ziet toch dat geen natuurlijke houding is dat dit paard aanneemt? poes schreef:Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die waarlijks geloven dat dit 'netjes' lopen is...(ik ken nu wel toevallig de verhalen rond Ushi al), maar iedereen ziet toch dat geen natuurlijke houding is dat dit paard aanneemt?

poes schreef:Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die waarlijks geloven dat dit 'netjes' lopen is...(ik ken nu wel toevallig de verhalen rond Ushi al), maar iedereen ziet toch dat geen natuurlijke houding is dat dit paard aanneemt?
Verklap het nou niet.. Alhoewel dat eerder in topic al is gedaan.. Vind het lollig om te lezen dat mensen het ''knap vinden dat het paard zelf zonder hulteugels in die houding loopt ''

Geweldig!!! sterkte verder met trainen
lies schreef:Doet ze dat ook als je er op zit?

Koortje schreef:Ik denk stiekem dat het gras veel te maken heeft met haar houding.

Sall schreef:Ik heb er ook over na zitten denken, het kan heel goed mogelijk zijn, dat het borsthappen oorspronkelijk is begonnen door bijv, die pollenallergie. Het is soms heel onduidelijk waar de oorsprong zit, jij zit helaas met het (aangeleerd) gedrag.
Ben je al achter die rug aan geweest? (die zou je toch na laten kijken geloof ik?)
Loopt wel, apart. Erg diep. Vind de aftekeningen op het hoofd heel erg gaaf! 
Anjatjeuh schreef:lies schreef:Doet ze dat ook als je er op zit?
Ja, tot mijn grote spijt wel:
http://img295.echo.cx/img295/4219/ushi00328ug.jpg[/img]
Lenn schreef:poes schreef:Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die waarlijks geloven dat dit 'netjes' lopen is...(ik ken nu wel toevallig de verhalen rond Ushi al), maar iedereen ziet toch dat geen natuurlijke houding is dat dit paard aanneemt?
ja maar het is toch grappig??