Ushi LDR trainen aan longe + SGW in springbosje

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_S

Re: Ushi LDR trainen aan longe + SGW in springbosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 17:45

mooi paard hoor!!
ze kan goed lopen

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:57

Ushi; mafkees Clown
Laatste foto is erg mooi Ja

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 01:01

Wat een geinig paardje zeg Lachen Dat blesje is echt lief!!
Lekker lijkt me dat joh, een paardje dat uit zichzelf al zo lekker loopt. Maar ik mag nie klagen met mijn schoonheid Haha!
Maar je hebt zeker een heel leuk paardje Lachen

Groetjes Kate

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 02:41

Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die waarlijks geloven dat dit 'netjes' lopen is... (ik ken nu wel toevallig de verhalen rond Ushi al), maar iedereen ziet toch dat geen natuurlijke houding is dat dit paard aanneemt?

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 06:18

poes schreef:
Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die waarlijks geloven dat dit 'netjes' lopen is... (ik ken nu wel toevallig de verhalen rond Ushi al), maar iedereen ziet toch dat geen natuurlijke houding is dat dit paard aanneemt?

ja maar het is toch grappig?? *LOL*

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 07:16

Ik denk ook niet dat een normaal paard zo diep uit zichzelf zal gaan lopen, toch voor lange tijd. Mijn paard loopt ook laag, maar die krult zichzelf zo niet op naar beneden. En of het ontspannen loopt, tja, dat zal alleen ushi weten Lachen

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 07:24

Doet ze dat ook als je er op zit?
Ik vind het overigens een superleuk dier. Aparte bles.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 07:31

Wat een leuke merrie!

Ik denk stiekem dat het gras veel te maken heeft met haar houding. Het lijkt er op alsof ze soms sneaky wat wil plukken onderweg, maar met de longeerlijn tegen gehouden wordt, wat zo`n soort houding oplevert. Ik vind het wel grappig! Haha!
En natuurlijk of niet, ze doet het toch echt zelf hoor! Als er een bijzet aan had gehangen had ik ook zeker wel anders gereageerd Knipoog

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 08:34

Ah Sweet Ushi!

Ik heb er ook over na zitten denken, het kan heel goed mogelijk zijn, dat het borsthappen oorspronkelijk is begonnen door bijv, die pollenallergie.
Het is soms heel onduidelijk waar de oorsprong zit, jij zit helaas met het (aangeleerd) gedrag.

Ben je al achter die rug aan geweest? (die zou je toch na laten kijken geloof ik?)
Mijn oude pony, ook een headsheacker, was heel erg, uit uiteindelijk zag je er bijna niet meer van.
Heeft later nog een allergie test ondergaan, waaruit bleek dt hij allergisch voor een aantal dingen bleek te zijn (oa stro)

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 10:01

poes schreef:

Tong uitsteken Verklap het nou niet.. Alhoewel dat eerder in topic al is gedaan.. Vind het lollig om te lezen dat mensen het ''knap vinden dat het paard zelf zonder hulteugels in die houding loopt '' Nagelbijten / Gniffelen Clown

Leuke foto's verder, vooral dat bekkie met die plukken gras!! *LOL* Geweldig!!! sterkte verder met trainen Knipoog

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 11:43

lies schreef:

Ja, tot mijn grote spijt wel:
Afbeelding

Koortje schreef:
Ik denk stiekem dat het gras veel te maken heeft met haar houding.

Had gekund, maar heeft er niets mee te maken, want als ik gewoon in een bak longeer doet ze net hetzelfde. Knipoog

Sall schreef:
Ik heb er ook over na zitten denken, het kan heel goed mogelijk zijn, dat het borsthappen oorspronkelijk is begonnen door bijv, die pollenallergie. Het is soms heel onduidelijk waar de oorsprong zit, jij zit helaas met het (aangeleerd) gedrag.
Ben je al achter die rug aan geweest? (die zou je toch na laten kijken geloof ik?)

Ik ga binnekort waarschijnlijk een net-relief kopen om toch eens te kijken of het dat niet is, ik zit nu op het punt dat ik gewoon alles dat ook maar enige kans op slagen heeft wil proberen, dus we zullen kijken hoe dat gaat...
En er kwam normaal maandag iemand haar na te kijken, maar die is dan uiteindelijk toch niet gekomen en ik ben nu dus ook op zoek naar iemand anders omdat ik die man toch niet zo vertrouwde. Heb van Steffi van Laarse 2 telefoonnummers gekregen van mensen die zij in België kent, dus die moet ik nog een keer bellen, maar heb het momenteel nogal druk met mn examens dus vergeet het elke keer. Vandaag toch nog eens proberen om eraan te denken.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 12:27

Deze heb ik ergens eerder gezien Haha! Loopt wel, apart. Erg diep. Vind de aftekeningen op het hoofd heel erg gaaf!

anouk1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:04

haha leuk paard

stiekem eeen hap gras pakken! Vingers aflikken

hippe hindernissen vooral die ton!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:12

Anjatjeuh schreef:
lies schreef:

Ja, tot mijn grote spijt wel:
http://img295.echo.cx/img295/4219/ushi00328ug.jpg[/img]

Hmm, lastig zeg.
Wrs heb je er allang aan gedacht (en evt uitgesloten), maar kan het niet de singel zijn waar ze zich aan irriteert?

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:13

En als je ze goed voorwaarts drijft? doet ze het ook, en in gallop?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:31

Lenn schreef:
poes schreef:

ja maar het is toch grappig?? *LOL*

Ja ergens wel. Maar ergens ook diep triest dat er mensen zijn die vinden dat het paard hier netjes aan het werk gaat. Ze loopt wel fijn hoor, maar die hoofdhouding van haar duidt toch op iets iig. Ik hoop dat je nu eindelijk ook eens vindt wat daar precies de oorzaak van is Ach gut