Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
dat paard dan he
ook echt hele mooie foto's op de goeie momenten genomen! leuk hoor.
we hebben er allebei lol in zowel op recreatie gebied als dressuur gebied

Maar dat had ik in een eerder foto-topic van deze heren ook al eens gezegd..
Navidad schreef:Heej even voor de duidelijk heid. Fede is net 3 maanden onder het zadel. Ik rij hem met sporen puur omdat die angst voor de zweep heeft. hij heeft ooit de nodige klappen gehad van iemand. Idd we gaan met sprongen vooruit. voelt ook gewoon te fijn om waar te zijn. mijn houding was hier niet zo best. ben de laatste tijd een beetje te gefucust om hem lekker met het neusje over de grond te rijden aangezien die het makkelijker vind om zich op te kroppen en zijn rug weg te drukken. en kim thanx voor het maken van de fotos. vind ze super
Maar helemaal perfect! De foto's zien er prachtig uit! Ik herken dat opkroppen..dan denk ik ook waarom moeilijk als het ook makkelijk kan
! Heerlijk gevoel zeker datie zo snel vooruit gaat?! Ga zo door hoor!
Ziet er netjes uit 
Kyra schreef:zo daar zit vooruit gang in! Mooi beest ook.
Dat opkroppen wat je zelf al aangaf, kun je inderdaad ook zien op de foto's. Steeds proberen haar 'in je hand te drijven' zodat ze de hand kan gaan volgen en je een constante aanleuing krijgt.
Mooi beest hoor...
Ik heb er nu twee te rijden een ben ik nu zadelmak aan het maken, een 3 jarige kennedyxbelisar. en over een paar weekjes ga ik een tinker zadelmak maken die ook bij ons op stal gaat. natuurlijk wel voor een vergoeding. en als het goed is als over anderhalve maand de nieuwe stal klaar is, ga ik voor een fokker zijn jonge paardjes zadel mak maken.
Dus je hebt weer 1tje te rijden?
Navidad schreef:Kyra schreef:zo daar zit vooruit gang in! Mooi beest ook.
Dat opkroppen wat je zelf al aangaf, kun je inderdaad ook zien op de foto's. Steeds proberen haar 'in je hand te drijven' zodat ze de hand kan gaan volgen en je een constante aanleuing krijgt.
Mooi beest hoor...
Ik heb er nu twee te rijden een ben ik nu zadelmak aan het maken, een 3 jarige kennedyxbelisar. en over een paar weekjes ga ik een tinker zadelmak maken die ook bij ons op stal gaat. natuurlijk wel voor een vergoeding. en als het goed is als over anderhalve maand de nieuwe stal klaar is, ga ik voor een fokker zijn jonge paardjes zadel mak maken.
Dus je hebt weer 1tje te rijden?