.. Maar sjieke paardjes zeg! En mooie houding heb jij! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. Maar sjieke paardjes zeg! En mooie houding heb jij! 

)
.
en justin aan de foto's te zien kan je ckr wel rijden
ik geloofde dat zo al wel hoor... waren andere mensen bij mij die dat wilden zien... maar ik heb bij mn eigen topic ook nog reactie achter gelaten op wat je daar als laatste nog had gezegt.. maar tis wel goed zo, ik reageerde ook gewoon te fel! en neem maar van me aan dat mn houding normaal goed is hoor
ga mn pony waar ik zo blij mee ben niet lopen verprutsen! maar dat van jou ziet dr goed uit! tallentje zo te zien
en goede ponys onder je kont! jemie! maarja wens je heel veel suc6 in je paardencarriere! en maar geen geruzie meer! okeej?!
zie je hem elke dag
ff melden als jij het bent !
en je paard moet het ook leuk vinden voor net dat beetje extra meewerking

....spring je nou met een dressuurzadel? of zie ik t verkeerd
JusTinn schreef:[img]
http://images.snapfish.com/343%3B%3A583 ... 1lsi[/img]
Met dank aan een bokker waarvan ik de naam niet meer weet..ff melden als jij het bent !
@ Sor , ik hou ook van jouw schat

)elmiran schreef:mooi foto's hoor! ook een super mooi beestje die arabier....spring je nou met een dressuurzadel? of zie ik t verkeerd

zit echt als een dressuurzadel alleen in de springmanier ...hele vaste zit echt super !! maar hij heeft ook een vierkante lepel hoor! zie je dat niet

pOnYlOvSter schreef:wOoww dOe dan even arogant![]()
ik heb een hele vaste zit
je kan het wel hebben maar dan hoef je het nog niet zo vet aro te zegge
hij bedoeld een vaste zit in het zadel
en vooral Edgar
ziet er heel goed uit!!!
Die "Edje" is een leuke pony, is hij nu ook dekhengst?