Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Passionato schreef:Ik zie het nut van lessen met een slof niet zo. Je hebt toch juist les om problemen op te leren lossen? Bovendien zou ik eerst aandacht aan mezelf besteden, beter gaan zitten en vooral onafhankelijk leren zitten. Je hangt je nu een beetje op aan je handen. Goed aan je been krijgen. allemaal werk voor jezelf. Nageeflijkheid is een cadeautje van je paard, die je krijgt zonder dat je erom vraagt, als jij goed werk verricht.

ditchie schreef:Hij mist de lengtebuiging in zijn lichaam.. ik zou hem vooral laag en rond rijden en links en rechts laten inbuigen om hem wat soepeler te maken. Ik zie paarden liever wat lager en ontspannen dan gespannen en sterk. Rijdt je je paard al officeel L2?? Veel succes er verder meemoet goed komen
Zo had niemand hier wat op aan te zeuren/melden? Barbara_m schreef:;) Zo had niemand hier wat op aan te zeuren/melden?
knightloekie schreef:Barbara_m schreef:Zo had niemand hier wat op aan te zeuren/melden?
jeetje wat zit jij weer een onzin te vertellen, je zou zo hoofdredacteur van de story kunnen zijn![]()