Fenna en Pauline eerste keer helemaal samen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Re: Fenna en Pauline eerste keer helemaal samen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 10:06

HEY nog een pauline.

Ik heet ook zow.

Leuk dier man, veel succes nog.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 10:48

Wat een knapperd zeg!! Ze ziet er ook niet echt heel erg onder de indruk uit, dat gaat vast heeeelemaal goed komen!
Wat voor n ras is ze? Of heb ik daar overheen gelezen?

Maaikelove schreef:
even offtopic opmerking: Ik zou een jong paard nooit in een grote bak longeren! Altijd een stukje afzetten, of in een longeercirkel!!

Mijn jonkie moet ook gewoon lopen in een grote bak aan de longe, moet ze ook maar leren. Anders gaat ze alleen maar hangen aan die omheining en gaat ze nooit op haar eigen benen lopen.
Maar ik moet ook zeggen dat ze het perfect doet hoor, ik kan haar ook longeren op een gigantisch veld zonder dat ze trekt.

abcde schreef:
beetje on voorzichtig zonder cap en in een spijkerbroek . niet echt proffesioneel!!!!!!!!!

cap okay, maar spijkerbroek? Ik rij ook vaak in spijkerbroek, zit veel steviger en lekkerder!

barclay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 10:50

wat een leuk paardje. Succes verder

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 10:54

abcde schreef:
beetje on voorzichtig zonder cap en in een spijkerbroek . niet echt proffesioneel!!!!!!!!!

En western rijders dan zijn die ook onproffesioneel.
Alleen ja die cab zou ik toch wel opdoen, zeker met een jong paard

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 11:58

Pauline, juist als jonge moeder zou je wellicht verstandig eraan doen om met cap te rijden. De muisjes vinden wel een ander plekkie, maar als je lelijk valt is je kind moederloos! Niet om gemeen over te komen, maar ook ik ben ooit lelijk zonder cap terecht gekomen en weet nu hoe belangrijk die kan zijn! Vandaar mijn werkelijk goedbedoelde opmerking over de cap. En dan is er genoeg over gezegd

Ik vind dat je een mooi dier onder je kont hebt ! Ik rijd zelf ook boomloos (barefoot) voor de afwisseling, en dan rijd erg lekker, zowel voor het dier (die van mij heeft een gevoelige rug) als voor mezelf. Ik heb alleen moeite met opstappen met de barefoot, al heel lang, en dan moet ik er dus altijd iemand bijhebben bij het opstappen. Verder zijn er alleen maar voordelen aan het zadel inderdaad! Succes met jullie beider carriere!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 17:03

Mensen dit is een oud topic

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 17:12

Dus?

Niet zó oud, dat hetniet meer van toepassing is, lijkt me. Met de zomervakantie ertussen, is het logisch dat veel mensen (waaronder ik) het nog nioet hebben gezien.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 17:30

Topic is 3 maanden oud, dan is het niet de bedoeling dat het weer omhoog word gehaald

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 17:38

Er kwam geen waarschuwing hoor "je antwoord in een oud topic; dit wordt niet altijd op prijs gesteld" (zoiets is het toch?)

Trouwens, hoe meer woorden hieraan vuil gemaakt worden, hoe langer het omhoog blijft komen