SCHRIK !!! *en dit zijn nog maar momentopnames*

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Follytje

Re: SCHRIK !!! *en dit zijn nog maar momentopnames*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:19

Ik begrijp best dat je moeite heb met zitten, zo te zien is het een vlotte pony, en ja meeste mensen op een vlotte pony gaan ontzettend voorover zitten, omdat die pony dat fijner vind. Je past je infeite dus aan aan je pony, om het rijden voor jezelf makkelijker te maken. Wat ik je dus aan raad is om naast op je eigen pony les te nemen ook op een andere pony te gaan lessen, zodat je voelt wat het effect is van je houding. Ook zit je er niet echt ontspannen op, iets wat ook effect heeft op je houding...Wel een ontzettend mooie pony

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:26

Wat een mooiie poOny!!
Rechtop zitten, armen netjes aan je lichaam, hakken uitdrukken
En dan zit je netjes, ik vond sowieso dat je wel netjes zat behalve een beetje scheef ..!!

Kuss+ Succes
Mooie combi
Janine

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 21:10

Follytje schreef:
Ik begrijp best dat je moeite heb met zitten, zo te zien is het een vlotte pony, en ja meeste mensen op een vlotte pony gaan ontzettend voorover zitten, omdat die pony dat fijner vind. Je past je infeite dus aan aan je pony, om het rijden voor jezelf makkelijker te maken. Wat ik je dus aan raad is om naast op je eigen pony les te nemen ook op een andere pony te gaan lessen, zodat je voelt wat het effect is van je houding. Ook zit je er niet echt ontspannen op, iets wat ook effect heeft op je houding...Wel een ontzettend mooie pony

Daar had ik ook al aan zitten denken, maar dat is niet zo simpel om dat te vinden (en te betalen Clown). Maroes moet zelf ook nog heel veel leren, dus kan niet de hele tijd op m'n houding letten, dus wat dat betreft is het niet echt ideaal, maar ooit gaat het vast wel goedkomen Cool. En het is trouwens m'n verzorgpony Knipoog

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 08:42

Leuke foto's hoor.
Ik vind je houding echt achteruit gegaan! Jammer zeg.....
Hoop dta je snel weer les gaat nemen .....

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 08:46

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met je houding hoor. Waar je wel op moet letten is het rechtop zitten. Je zit te veel uit het zadel, waardoor je de rug van je pony ontlast. Of doe je dat bewust? Als je meer rechtop gaat zitten en dieper in je zadel gaat zitten, dan rijd je hem automatisch veel meer bij van achteren en zal ie dus ook minder op de voorhand vallen. Verder vind ik het er wel netjes uitzien hoor.

aminah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 09:01

zelf rijd ik ook op een paard dat zeer snel draaft .. en ik val dan ook naar voren met het gevolg dat je paard nog sneller gaat draven... erg vervelend..

maar met oefenen kom je een heel eind Lachen

erg leuk paardje trouwens Lachen

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 09:06

Wauw! Gave pony! Over je houding kan ik niks zeggen, want ik bak er zelf ook niet veel van..
Clown

Echt een leuke pony! Goed dat ie weer beter is!