Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
astridastrid schreef::~
(..)
Hopelijk gaan we snel weer samen op pad, 31 juli is weer Mariënweide (hint, hint). Maar eigenlijk durf ik niet meer tegen jou, haha! En natuurlijk even binnenkort crossen op het strand (verlies ik tenminste ook altijd, haha!).
Tot snel!
NickieLover schreef:Hay,....
Waar was dit?
En weet 1 van jullie oowk of eroowk zoietz in drenthe / friesland of groningen(liefst in groningen) (in de L ) catogorie c ! met me hafje![]()
![]()
Groetjes Mandy
NickieLover schreef:ik wil wel meedoen maar ik weet nie of dat lekkerdichtbij is??
Want ik woon in de prov. groningen
Kus MAndy wete 1 van jullie hier nie ergens??
Kyralovertje schreef:astridastrid schreef:![]()
(..)
Hopelijk gaan we snel weer samen op pad,
31 juli is weer Mariënweide (hint, hint). Maar eigenlijk durf ik niet meer tegen jou, haha! En natuurlijk even binnenkort crossen op het strand (verlies ik tenminste ook altijd, haha!).
Tot snel!
Ga je hier aan meedoen Nikki? Misschien wil ik met Rhea daar ook wel een debuut maken
Nikkii_Lisa schreef:
[color=#000080]
[color=#FF00BF]Ga je ook meedoen aan de Vlietlandencross? En aan de keukenhofcross in september? Daar deed ik mijn 1e wedstrijdOp het keukenhof in Lisse, toen werd ik 2e !!
![]()
Is ook wel leuk voor Candor en jou! ,,
Kyralovertje schreef:astridastrid schreef:![]()
(..)
Hopelijk gaan we snel weer samen op pad,
31 juli is weer Mariënweide (hint, hint). Maar eigenlijk durf ik niet meer tegen jou, haha! En natuurlijk even binnenkort crossen op het strand (verlies ik tenminste ook altijd, haha!).
Tot snel!
Ga je hier aan meedoen Nikki? Misschien wil ik met Rhea daar ook wel een debuut maken

IndyLover schreef:Gefeliciteerd! Echt goed!
Candor ziet er goed uit!
Waar is Mariënweide ergens? Als het nou dichtbij is wil ik ook wel even komen en foto's maken.

nikkigioa schreef:
Ohh dat klinkt wel erg verleidelijk moet ik zeggen... dan krijgen we echt mooie foto's!
Mariënweide ligt aan de Vogelenzangseweg, op de kruising met de Boekenroodeweg. In Aerdenhout, aan de kant van Vogelenzang. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd. Sowieso wel eens leuk voor je om foto's te maken denk ik! Het is best groot (dressuurbakken, springconcours en natuurlijk een crossterrein) en er worden vaak evenementen georganiseerd! Volgens mij binnenkort een groot Harry's-horse spectakel, maar dat zou je even aan astridastrid moeten vragen anders..
Ziet er verder netjes uit, ga zo door zou ik zegge..