Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.
echt heel mooi!! en ach, ze houdt je nog wel, maar miss kun je d'r nog beleren voor de kar, dat is ook leuk
(heb niet het hele topic gelezen, sorrie als dit neit mogelijk is) Morgannah schreef:Zal wel een van de weinigen zijn die dit er echt niet vindt uitzien.
Al vindt ik Sandy een plaatje, heel mooi dier, en ik begrijp best dat je als je haar al zolang hebt, er geen afstand van kunt doen. Maar mijn visie is dan toch dat 1 meter toch een hoogte is waar je op gegeven moment niet meer op moet kruipen.
Er zijn zoveel andere leuke dingen met een pony te doen waarbij je niet hoeft te rijden, maar dat is mijn mening hoor.
Het is jouw paardje, en het zijn jouw keuzes. Geef haar maar een dikke knuffel van me, want ik vindt haar echt heel mooi.

Heinekengirl schreef:Morgannah schreef:Zal wel een van de weinigen zijn die dit er echt niet vindt uitzien.
Al vindt ik Sandy een plaatje, heel mooi dier, en ik begrijp best dat je als je haar al zolang hebt, er geen afstand van kunt doen. Maar mijn visie is dan toch dat 1 meter toch een hoogte is waar je op gegeven moment niet meer op moet kruipen.
Er zijn zoveel andere leuke dingen met een pony te doen waarbij je niet hoeft te rijden, maar dat is mijn mening hoor.
Het is jouw paardje, en het zijn jouw keuzes. Geef haar maar een dikke knuffel van me, want ik vindt haar echt heel mooi.
Dankjewel voor het compliment over de pony. Ze is ook mooi
Maar even voor de duidelijkheid, ik hoef er voor mezelf niet persé op, het is gewoon nodig.
Als ik deze pony niet flink aan het werk zet, dan wordt ze strontvervelend
En het plaatje kan dan wel niet mooi zijn, maar daar gaat het niet om als het echt nodig is om rotgedrag te voorkomen.