Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Marliesje schreef:maar zeker ook daar je avatar had ik bijvoorbeeld ook wel een ander beeld voor me.
Hippique4you schreef:Kan inderdaad niet echt spreken van een goede voorbereiding met zo kort te zijn begonnen met de training en een week later al starten
)
. Best groot of niet! Natuurlijk zijn er verbeterpunten maar die heb je zelf ook al gezien. Lekker voor je dat je je paardje weer mee kan nemen! _MOOSSIE_ schreef:Dan nog, wie ben jij om te zeggen dat het paard er niet klaar voor is (ben je al eerder tegengekomen)? Heb je het dier gezien? Weet je hoe hij loopt? Nee..vind het toch altijd knap dat mensen vanachter een computer kunnen zien of het wel of geen goede voorbereiding is. Okeey, het klinkt misschien niet zo, maar dat ze een winstpunt rijden zegt toch al genoeg? Het paard kon het wel degelijk aan. Als het paard het niet aan kon dan hadden ze ook echt niet met deze punten thuis gekomen (spreek uit ervaring)
En waarom moet je toch altijd op wedstrijd gaan om het hoogste eruit te halen? Waarom mag je niet, ook al is je paardje er nog niet helemaal klaar voor, hem lekker meenemen en hem zo langzaamaan weer te laten wennen aan het wedstrijdterein! Ik denk dat daar helemaal niks mis mee is. Kafue zegt zelf dat haar paardje er plezier in had en ze verwachtte toch ook helemaal niet dat het paard de sterren van de hemel zou lopen! Denk daar ook eens aan!

Maar ook ik weet donders goed wat ik wel of niet wil zien in het rijden.
)
)! Ik denk dat het beeld wat wordt vertekend door het feit dat het een flink paard is en dat Kafue ook geen anorexia heeft
. Nogmaals, Kafue, zo slecht vind ik je helemaal niet zitten en ik vind het prettig een ontspannen paard te zien met licht contact en zonder geruk en gepluk aan de voorkant (voor zover je dat van foto's kunt beoordelen natuurlijk).
net zo min als ikzelf), waardoor je al snel minder charmant eruit ziet.
) overeen kwam met je eigen idee! Ik vind het er allemaal heerlijk en relaxed uitzien.