Ik weet uit ervaring dat dat niet altijd even makkelijk is!
Ga zo door, ziet er netjes uit!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

..
. Niet vervelend bedoeld hoor, foto's zijn en blijven immers momentopnamen, maar zo lijkt het op de foto's iig. Yoghurt schreef:Een fjord zie je niet vaak in de M. Is dit bij de pony's of bij de paarden?
Leuke foto's hoor! Hij is alleen niet bepaald mager. Steviger moet ie niet worden. Ik denk dat ie ook nog wel Z kan trouwens, succes ermee he

Anoukie schreef:Wat ik me zo afvroeg na het zien van deze foto's, is of Taco ook kan strekken (midden-/uitgestrekte draf)? Hij lijkt wat weinig uit de schouder te komen en ook achter vind ik hem om heel eerlijk te zijn niet superondertreden. Niet vervelend bedoeld hoor, foto's zijn en blijven immers momentopnamen, maar zo lijkt het op de foto's iig.

hetismij schreef:ja volges mij is dit inderdaad in nieuwe wetering, ziet er goed uit hoor!
off topic, reed je in de buurt van de L1 paarden, want mijn vriendin moest ook starten zondag daarzo

Volgens mij niet. Steffie89 schreef:Ziet er goed uit. Vind het wel slordig staan dat je de voorlok niet hebt gevlochten.

Taaclover schreef:Steffie89 schreef:Ziet er goed uit. Vind het wel slordig staan dat je de voorlok niet hebt gevlochten.
Fjord = koudbloed = hoef je niet te vlechten
Taaclover schreef:Tja dat naar beneden kijken is echt een concentratie iets.
Zodra ik vooruit kijk kan ik me op de een of andere manier niet goed meer concentreren
Maar ik heb nog nooit iemand voor zijn sokken gereden dus ik vind het zelf niet zo een probleem.
Overigens heb ik hier van een jury nog nooit commentaar op gehad.
Margreet schreef:Fabienne-fotografie mag nog wel even oefenen op het maken van rechte foto's of aan een beetje nabewerking doen, ze zijn bijna allemaal scheef!
Sylvia schreef:Volgens mij is dat bij Taco standaard hoor... Ik heb hem verleden jaar toevallig een keer op concours gezien, daar herkende ik 'm juist aan
ben je wel altijd tevreden daar ??