jeetje ik ben het helemaal met qwinty en klomp eens...
mens waar maak je je druk om...:S als je je daar al druk om maakt, wat heb ik dan medelijden met mensen in je omgeving!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

(een beetje zwak argument van je als ik heel eerlijk ben!) Als het pijn deed zou het ten eerste niet alleen bij de mond pijn doen: Dan zou het tenslotte ook op de huid (pijnlijke) schuurplekken / wondjes veroorzaken, niet alleen bij de mond.
Het (hoofdstel) is dus niet gemaakt om het paard pijn te doen, maar júist zijn gespen e.d. aan de binnenkant glad zodat ze geen pijn veroorzaken. (omdat het anders dus niet alléén bij de mond lastig zou zijn maar overal waar je gespen hebt.)
Dan had ze Marijke er vast een paar keer afgebokt of gesteigerd en had ze haar oortjes niet zo naar voren gehad
.
), maar ik vind de manier waarop je mensen hier aanspreekt nou niet bepaald vriendelijk...
(en het is tenslotte ook "mijn" topic dat je zit te vermuggezifteren
hoewel het enige wat van mij is de foto's zijn, hihi, maar toch.
)
.Zo zie ik nl bijna iedereen (of andersom) hun sperriem dragen en niet op mond van paard,voor mij is dat logica,voor jullie blijkbaar niet.Voor de rest ga ik hier geen energie meer insteken.
Jammer dat je geen winstpunt had, was sowieso niet al te veel hoge punten die dag he. 
liza van loon schreef:Hee bekend terrein, ik reed er ook in de M1.![]()
Jammer dat je geen winstpunt had, was sowieso niet al te veel hoge punten die dag he.
, Maar ik was erg blij met mijn punten hoor!
[/quote] 
Zwelgje schreef:
Citaat:Uhm en waarom niet..? ze heeft er verder geen last van ofzo hoor ..
Citaat:Oh dat heeft ze jouw zelf verteld ofzo?!Hoe kun je dat nou weten,wat je wel kunt weten is dat (
als je een beetje logisch nad
enkt); dat het nooit echt prettig kan zitten zo'n gesp op je mond.Kijk eens naar foto s of plaatjes in een catalogus of wat dan ook;zie jij daar paarden met een hoofdstel aan met de gesp van sperriem op mond...
Citaat:Sjee...kan jij NIET praten met je paard dan???? Dat vind ik pas slecht!
Mijn paard vertelde dat ie het niet zo'n punt vond waar de gesp zat zolang ik hem maar niet in zijn bek zat te rammen }>![]()
Wat is Hunter toch een prachtige fries!
Roskur schreef:Enne, normaal reageer ik niet op dit soort gemuggenzift of discussie (ik hou zowiezo niet zo van discussies, laat staan als het over zoiets gaat ), maar ik vind de manier waarop je mensen hier aanspreekt nou niet bepaald vriendelijk... (en het is tenslotte ook "mijn" topic dat je zit te vermuggezifteren
hoewel het enige wat van mij is de foto's zijn, hihi, maar toch. )
Zal ik roskur dan maar nemen
LotteAnna schreef:QueJira: het is de manier waarop je het zegt!! "wat bezielt...bla bla"
Zo breng je het niet echt tactisch.....misschien had je ook kunnen zeggen: misschien is het een idee om de volgende keer het gespje niet bij de mond te plaatsen.............
Daar bereik je veel meer mee dan dit soort praat.....
ilovisjoly schreef:je hebt een leuke fries allen jammer dat hij niet helemaal zwart is ik vindt het vaak niet zo mooi als er bruin bij zit maar dat is mijn mening!!! hij heeft wel een mooie bouw en uitstraling
QueJira schreef:
Jaaah Applaus voor Iris *o/* ...mijn god zeg wat een kinderen zijn jullie![]()
wat is het nou voor moeite om dat gespje een aantal cm hoger te doen?!Jullie(ja ik zeg nu maar jullie omdat ik geloof dat je je vriendinnetjes erbij heb gehaald om je te "steunen" ofzo) snappen geloof ik niet dat de gesp gewoon niet op die plek hoort.Maar laat maar zitten joh...
Ik kan het niet laten om toch even een plaatje te plaatsen.Zo zie ik nl bijna iedereen (of andersom) hun sperriem dragen en niet op mond van paard,voor mij is dat logica,voor jullie blijkbaar niet.Voor de rest ga ik hier geen energie meer insteken.
Als je je hier al druk om maakt wat voorn leven heb jij dan wel niet??? Ga je bij iedereen die je ziet rijden controleren of alles wel precies op de plek zit waar JIJ het wil zien 
hunter87 schreef:whaha lin leef jeuit..![]()
![]()
hey liza, ik vond de punten bij iedereen ook zwaar tegen vallen...:S
maarjah volgende keer beter! doe je mee in aug?
QueJira schreef:Jaaah Applaus voor Iris *o/* ...mijn god zeg wat een kinderen zijn jullie![]()
wat is het nou voor moeite om dat gespje een aantal cm hoger te doen?!Jullie(ja ik zeg nu maar jullie omdat ik geloof dat je je vriendinnetjes erbij heb gehaald om je te "steunen" ofzo) snappen geloof ik niet dat de gesp gewoon niet op die plek hoort.Maar laat maar zitten joh...
Ik kan het niet laten om toch even een plaatje te plaatsen.Zo zie ik nl bijna iedereen (of andersom) hun sperriem dragen en niet op mond van paard,voor mij is dat logica,voor jullie blijkbaar niet.Voor de rest ga ik hier geen energie meer insteken.