Dressuurwedstrijd bij Riant van hunter87

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

Re: Dressuurwedstrijd bij Riant van hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 16:49

dankje allemaal...Haha!
jeetje ik ben het helemaal met qwinty en klomp eens...
mens waar maak je je druk om...:S als je je daar al druk om maakt, wat heb ik dan medelijden met mensen in je omgeving!

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 16:54

Gaaaap

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 17:56

QueJira: Heeft Hunter het jóu dan verteld? Gestoord (een beetje zwak argument van je als ik heel eerlijk ben!) Als het pijn deed zou het ten eerste niet alleen bij de mond pijn doen: Dan zou het tenslotte ook op de huid (pijnlijke) schuurplekken / wondjes veroorzaken, niet alleen bij de mond. Verward Het (hoofdstel) is dus niet gemaakt om het paard pijn te doen, maar júist zijn gespen e.d. aan de binnenkant glad zodat ze geen pijn veroorzaken. (omdat het anders dus niet alléén bij de mond lastig zou zijn maar overal waar je gespen hebt.)

Daarnaast had Hunter er niet zo vrolijk bijgelopen als ze constant pijn had, hoor... Dan had ze Marijke er vast een paar keer afgebokt of gesteigerd en had ze haar oortjes niet zo naar voren gehad Knipoog.

Enne, normaal reageer ik niet op dit soort gemuggenzift of discussie (ik hou zowiezo niet zo van discussies, laat staan als het over zoiets gaat Gestoord), maar ik vind de manier waarop je mensen hier aanspreekt nou niet bepaald vriendelijk... Rolleyes (en het is tenslotte ook "mijn" topic dat je zit te vermuggezifteren Tong uitsteken hoewel het enige wat van mij is de foto's zijn, hihi, maar toch. Clown)

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:39

amen voor iris! Haha!

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:32

Jaaah Applaus voor Iris *o/* ...mijn god zeg wat een kinderen zijn jullie Lips are sealed

wat is het nou voor moeite om dat gespje een aantal cm hoger te doen?!Jullie(ja ik zeg nu maar jullie omdat ik geloof dat je je vriendinnetjes erbij heb gehaald om je te "steunen" ofzo) snappen geloof ik niet dat de gesp gewoon niet op die plek hoort.Maar laat maar zitten joh...

Ik kan het niet laten om toch even een plaatje te plaatsen Vork .Zo zie ik nl bijna iedereen (of andersom) hun sperriem dragen en niet op mond van paard,voor mij is dat logica,voor jullie blijkbaar niet.Voor de rest ga ik hier geen energie meer insteken.

Afbeelding

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:46

Hee bekend terrein, ik reed er ook in de M1. Haha! Tong uitsteken Jammer dat je geen winstpunt had, was sowieso niet al te veel hoge punten die dag he.

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 09:38

Pff somige mensen moeten ook altijd wat te zeiken hebben !!
En eerlijk gezegt zie ik het verschil niet of het nou daar waar jij het wil hebben zit of waar hunter het heeft zitten maakt geen verschhil!..

sorry marijke maar ik kan daar niet tegen mensen die altidj maar gelijk moeten hebben bah!

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 10:38

whaha lin leef jeuit..Tong uitsteken Tong uitsteken
hey liza, ik vond de punten bij iedereen ook zwaar tegen vallen...:S
maarjah volgende keer beter! doe je mee in aug?

joelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 10:54

liza van loon schreef:
Hee bekend terrein, ik reed er ook in de M1. Haha! Tong uitsteken Jammer dat je geen winstpunt had, was sowieso niet al te veel hoge punten die dag he.

Inderdaad bekend terrein. Ik heb er ook gereden in de L2, maar mijn punten waren erg goed. 158 en 161. Maar ik vond ook dat ik erg goed gereden had Haha! , Maar ik was erg blij met mijn punten hoor!

Leuke Fries.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 11:49

[/quote]

Uhm en waarom niet..? ze heeft er verder geen last van ofzo hoor ..
[/quote]

Oh dat heeft ze jouw zelf verteld ofzo?!Hoe kun je dat nou weten,wat je wel kunt weten is dat (als je een beetje logisch nadenkt); dat het nooit echt prettig kan zitten zo'n gesp op je mond.Kijk eens naar foto s of plaatjes in een catalogus of wat dan ook;zie jij daar paarden met een hoofdstel aan met de gesp van sperriem op mond...
[/quote]

Sjee...kan jij NIET praten met je paard dan???? Dat vind ik pas slecht!
Mijn paard vertelde dat ie het niet zo'n punt vond waar de gesp zat zolang ik hem maar niet in zijn bek zat te rammen }> Tong uitsteken Gestoord[/quote]

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 11:56

Zwelgje schreef:

Citaat:
Uhm en waarom niet..? ze heeft er verder geen last van ofzo hoor ..

Citaat:
Oh dat heeft ze jouw zelf verteld ofzo?!Hoe kun je dat nou weten,wat je wel kunt weten is dat (
als je een beetje logisch nad

enkt); dat het nooit echt prettig kan zitten zo'n gesp op je mond.Kijk eens naar foto s of plaatjes in een catalogus of wat dan ook;zie jij daar paarden met een hoofdstel aan met de gesp van sperriem op mond...

Citaat:
Sjee...kan jij NIET praten met je paard dan???? Dat vind ik pas slecht!
Mijn paard vertelde dat ie het niet zo'n punt vond waar de gesp zat zolang ik hem maar niet in zijn bek zat te rammen }> Tong uitsteken Gestoord

Hahahahaha You GO GIRL! *o/*

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 11:58

QueJira: het is de manier waarop je het zegt!! "wat bezielt...bla bla"

Zo breng je het niet echt tactisch.....misschien had je ook kunnen zeggen: misschien is het een idee om de volgende keer het gespje niet bij de mond te plaatsen.............

Daar bereik je veel meer mee dan dit soort praat.....

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 12:21

Leuke foto iris en goed gerijden marijke Haha! Wat is Hunter toch een prachtige fries! Kwijl

Jammer dat dit topic zo word verpest met het zeuren over een riempje.. hallo er zijn ergere dingen in de wereld! Schijnheilig

Roskur schreef:
Enne, normaal reageer ik niet op dit soort gemuggenzift of discussie (ik hou zowiezo niet zo van discussies, laat staan als het over zoiets gaat ), maar ik vind de manier waarop je mensen hier aanspreekt nou niet bepaald vriendelijk... (en het is tenslotte ook "mijn" topic dat je zit te vermuggezifteren

hoewel het enige wat van mij is de foto's zijn,
hihi, maar toch. )

Schijnheilig Zal ik roskur dan maar nemen *LOL*

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 12:51

LotteAnna schreef:
QueJira: het is de manier waarop je het zegt!! "wat bezielt...bla bla"

Zo breng je het niet echt tactisch.....misschien had je ook kunnen zeggen: misschien is het een idee om de volgende keer het gespje niet bij de mond te plaatsen.............

Daar bereik je veel meer mee dan dit soort praat.....

Idd, is ook de enige reden dat ik het niet kon laten om een reactie te plaatsen, het is de manier waarop... En QueJira, Marijke is idd een vriendin van me, maar dat was ook niet moeilijk raden aangezien dit topic door mij is geopend en er foto's van haar in staan. Gestoord

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:56

ilovisjoly schreef:
je hebt een leuke fries allen jammer dat hij niet helemaal zwart is ik vindt het vaak niet zo mooi als er bruin bij zit maar dat is mijn mening!!! hij heeft wel een mooie bouw en uitstraling

Uhm dat een zwart paard bruin word kun je nisk aan doen hoor komt door de zon...en ja als je dat wil voorkomen moet je je zwarte paard opsluiten in de stal dan blijft ie zwart Clown

Jammer van de punten! Zit ook altijd rond die punten met mijn fries....altijd net een winstpunt of net niet Ach gut

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 14:02

QueJira schreef:

Jaaah Applaus voor Iris *o/* ...mijn god zeg wat een kinderen zijn jullie Lips are sealed

wat is het nou voor moeite om dat gespje een aantal cm hoger te doen?!Jullie(ja ik zeg nu maar jullie omdat ik geloof dat je je vriendinnetjes erbij heb gehaald om je te "steunen" ofzo) snappen geloof ik niet dat de gesp gewoon niet op die plek hoort.Maar laat maar zitten joh...

Ik kan het niet laten om toch even een plaatje te plaatsen Vork .Zo zie ik nl bijna iedereen (of andersom) hun sperriem dragen en niet op mond van paard,voor mij is dat logica,voor jullie blijkbaar niet.Voor de rest ga ik hier geen energie meer insteken.

Afbeelding

En jij bent de hele wereld...weet niet hoe oud je bent maar heb nu al medelijden met je kinderen Haha! Als je je hier al druk om maakt wat voorn leven heb jij dan wel niet??? Ga je bij iedereen die je ziet rijden controleren of alles wel precies op de plek zit waar JIJ het wil zien Clown

Ik denk dat dat paard blijer is met die sperriem zo dan dat ie jou als eigenaar heeft....dat denk ik niet, dat weet ik wle zeker Slapen

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 15:01

hunter87 schreef:
whaha lin leef jeuit..Tong uitsteken Tong uitsteken
hey liza, ik vond de punten bij iedereen ook zwaar tegen vallen...:S
maarjah volgende keer beter! doe je mee in aug?

Ja misschien wel, ik blijf het een hele fijne vereniging vinden. Vorig jaar was ik er ook al, alleen was het toen lekkerder weer. Tong uitsteken

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 15:57

QueJira schreef:

Afbeelding

Sommige bokkers hebben ook altijd wat te zeuren he... *zucht*

Misschien dat als je het de volgende keer op een aardige manier zegt er nog wel iemand naar je wil luisteren... (al ben ik van mening dat dat gespje daar best kan zitten net zoals iedereen al zegt...) Ikdenk dat de eigenaar van een paard zoiets toch beter weet dan iemand die zomaar ff een paar foto's ziet.

Maargoed, laten we er nou maar over op houden want dan wordt het weer een leuk topic, toch? Lachen

Ziet er super netjes uit en mooi paadje! OK dan!