macho ex new forest hengst (vader Beaucandan Brendan)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Beeniebrenie

Re: macho ex new forest hengst (vader Beaucandan Brendan)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 20:23

heej kim!

tnx! heb geen dressuur gereden... ga ik eerste tijd ook nog niet doen denk k... Hij is nog een beetje heel erg met andere ponys bezig op wedstrijden, en dan isie in mn dressuurproef zo ongeconcentreerd... In een springparcours heeftie wat om op te letten ;P thuis gaat dressuur wel heel goed, dus hij kan het op zich wel...

lolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:05

ik vind het een mooie pony hoor en je houding valt ook wel mee hoor

maare Justin als jij zo geweldig rijd waarom zet je dan niet eens foto's van jezelf op de foto dat je aan het springen ben.... kunnen wij jou ook becritizeren

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:56

Zow, anders wordt het ff gebekvecht Lachen wil sowieso wel foto's zien van alle goeie pony ruiters hiero, ben wel benieuwd naar alle grote smoeltjes Haha!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 23:58

lolletje schreef:
ik vind het een mooie pony hoor en je houding valt ook wel mee hoor

maare Justin als jij zo geweldig rijd waarom zet je dan niet eens foto's van jezelf op de foto dat je aan het springen ben.... kunnen wij jou ook becritizeren

kijk ff bij HAW ,,staat een heel topic speciaal voor jou Knipoog

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 08:23

Ik vind die laatste fotow cowl Haha! Tong uitsteken

Vind het een leuke pony, maar ik ben fan van kleine welsh hengstjes, toen ik bij Reinie Tewis werkte heb ik haroldje beleerd was egt een scheet alleen niemand durfde er op Haha! Tong uitsteken sinds dien ben ik fan van zulke hengstjes Haha!

En over dat gezeur hij zal wel goed kunnen rijden anders zit je niet in t A kader, maar hij hoeft ook niet zo fel te reageren tips geven kan ook op andere manier, maar ji hoeft ook niet zo fel te reageren..

Maar indd een jong paard zit niet op de sprong dan is een evenwicht zoeken erg moeilijk Haha! ken het Bloos

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 08:25

oh ja welk topic dan??

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 08:40

okee, die reactie was misschien een beetje overdreven ,,,maar ik was samen op bokt met roy & mike , 2 andere jongens uit mn team en die zijn een beetje afkrakerig en ‘we zijn de beste’ ...
excuses voor breeniebreanie (weet je naam ff niet meer )Maar ik wil niet laten zien dat ik de beste ben ik wil alleen MIJN rijstijl laten zien snap Zodat hun eventueel als ze zin hebben mij ook uhh..de grond in kunnen boren
Maar ik nam mn woorden terug had ik al gezegd
En Gomir weet wel hoe Roy is denk ik

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 09:56

Leuke pony! Die laatste foto = hahaha Clown Haha! Knipoog

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 10:58

Poeh wat een air hier.. Mooi Justin dat je je excuses hebt aangeboden want wat je zei (en je hele fanclub dr achteraan) is niet erg aardig voor een meisje die een nieuwe pony heeft waar ze supertrots op is..

Hij ziet er super uit; gaat vast goed komen met jullie. Veel succes Lachen

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:14

Ik zit niet voor niets in het A-kader

whahah zozo dan ben je heel wat zeg....
A Kader van sgw was het toch? daar heb je ook echt zoveel concurentie heh Slapen

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:25

Ben jij de zus van Rosanne? Cool

Leuke pony.
De opa van mijn pony is Beaucandan Bredan. Knipoog

En ik ben er wel van overtuigd dat je kunt verbeteren, en dat het nu goed gaat. Van die twee sprongen die je liet zien vind ik één wel een beetje raar, maar dat kan zo gebeuren Cool

Je zult vast nog wel op hoger niveau met deze komen Pling

Beeniebrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 16:51

heej justin,

is al goed.. ik reageerde ook te fel... en ik geloof gerust wel dat je goed kunt rijden! maar dat je in A kader zit zegt niet altijd alles... en mayb als je volgende keer commentaar op iemand hebt kan je het beter wat aardiger zeggen Knipoog want ik vind commentaar niet erg maar dan moet het wel allemaal kloppen... en als je het iets anders had gezegt had ik ook niet zo gereageert... maar neem van mij maar aan dat mn houding normaal wel goed is en ik mn pony echt niet zomaar verpruts Knipoog

nouja jij veel succes in het A kader en dat je maar veel mag winnen! en zeg maar tegen je teamgenoten dat ze btje moeten dimmen zo op bokt... want niet iedereen zit nou eenmaal in de het a kader... er zijn ook mensen die met heel veel plezier niet zo hoog in de sport rijden! en die hebben veel lol met paardrijden en denk niet dat die het leuk vinden om de grond in te worden getrapt!

Beeniebrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 16:53

heej jij bent marije ckr?

ja ben de zus van rosanne! jou pony staat toch ook op bokt bij haw? met die boom in de bak? mooie pony heb je! zat er al naar te kijken! maar ik het springen gaat nu al heel goed! dit was 2e keer dat ik met hem sprong ofzo dus moest erg wennen aan hem! en hij ook nog aan het springen... maar ga je ook naar ermelo? want roos heeft vandaag brief gekregen van dat kamp... jij stond op reservelijst ofzo hoorde ik?

groetjes Tessa

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:23

is goed doen we Knipoog

Beeniebrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 19:25

haha okeej Knipoog