Arwen @ dressuur

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re: Arwen @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 08:09

Het lijkt erop dat je achter de beweging aankomt( idd te hoog uit het zadel)
Waar zijn trouwens zit foto's?? ik zie je alleen staan.

Als je probeert je been langer te maken hef je het scharnier effect van je knieën ook op en kun je vanuit je bekken gaan lichtrijden.
Kijk omhoog en probeer je rug en schouders af te laten hangen, zodoende dat je borst vooruit komt en niet je bips achteruit. ( recht boven je paard)

Het zijn maar kleine dingen, je handen weet je zelf al maar het werkt allemaal samen. Probeer in stap de juiste houding te vinden(voor in je zadel, je bekkenbodem iets naar voren gekanteld) en draaf aan terwijl je even een paar passen doorzit( niet op je billen maar op je zitbeenknobbels), zoek je evenwicht en laat je van daaruit naar voren zetten door de beweging van het paard. Alleen je gewicht naar voren en niet helemaal uit het zadel.

Leuk ding, leuke ruiter, succes ermee!

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 12:47

ik zal eraan werken Lachen heel erg bedankt allemaal *LOL*
en alleen maar staan foto's?? oow naja dat zal wel perongeluk zijn Tong uitsteken

_Ama_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 12:53

Ziet er erg leuk....probeer je handen alleen niet zo ver naar beneden te houden,, maar iets omhoog en naar voren...Verder helemaal toppiej Haha!

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 13:10

okej Lachen dank je Bloos Lachen

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 11:16

oohw jaah: Renate: bedankt voor het foto's maken Haha!
en martha bedankt voort les geven Haha!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:19

wat een mooie foto's!!! ik heb alleen 1 aanmerkingspuntje: het lijkt alsof je je schouders optrekt en aanspant, kan aan mij liggen hoor!!! het ziet er soms een beetje stijf uit(vanuit jou,sorry!!!) maar wel mooi!!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:24

nu lijkt het net of ik geen positieve dingen te zeggen heb, wat natuurlijk wel zo is!!!! Ze loopt inderdaad heel mooi ruim op die laatste foto's, en volgens mij is ze ook heeeeeeeel erg lief, zo ziet ze er tenminste uit... Haha! trots zijn op zo'n mooie!!!!! Cool Pling

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 11:27

hahaha dank je wel Tong uitsteken ik zit inderdaad stijf.. dat valt me nu ook op ja.. ik probe rmet rijden nu al steeds ontspannen te zitten haha Tong uitsteken maar dank je wel he Haha!