Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DeedeJee schreef:Cealli, je hebt zeker haar andere topics en foto's niet gezien. Dan oordeel je wel anders. Daardoor heb ik in elk geval wel een indruk gekregen van hoe zij met die arme pony omgaat. Net als 100 andere bokkers.
En ik bemoei me graag met mijn eigen paard, want daar gaat NIEMAND zo mee om als de TS.
Kritiek geven op de TS zou je ook eens moeten proberen. Die heeft ze namelijk ook al 1000 keer gehad en ze doet er NIETS mee.
Citaat:je hoeft je niet altijd iets van iemand anders aan te trekken
Je moet alleen je paardje niet belemmeren als je aan het rijden bent, maar zo ziet het er híer iig niet uit, succes verder.. wat je niet wilt dat jezelf geschiedt, doe dat ook je paardje niet! en dan komt het allemaal wel goed
DeedeJee schreef:Cealli, je hebt zeker haar andere topics en foto's niet gezien. Dan oordeel je wel anders. Daardoor heb ik in elk geval wel een indruk gekregen van hoe zij met die arme pony omgaat. Net als 100 andere bokkers.
En ik bemoei me graag met mijn eigen paard, want daar gaat NIEMAND zo mee om als de TS.
Kritiek geven op de TS zou je ook eens moeten proberen. Die heeft ze namelijk ook al 1000 keer gehad en ze doet er NIETS mee.
ippolata schreef:haii leuke pony hoor:d en hebben jullie toevallig een irish soft coated wheaten terrier als hond?

Frannie schreef:ziet er best leuk uit
je bent niet te zwaar
probeer alleen je knieen enkel als scharniertjes te gebruiken en dus niet klemmen (of het zijn momentopnames)
en ik kan me wel voorstellen dat dat loshangende gespje tijdens het longeren best irritant is
en dat gespje van de longeersingel is niet zo irritantmijn moeder moet nog wel even een extra ik weet niet hoe je het noemt maar daar kan die gesp dan door even eraan naaien (ik kan niet naaien
) en daar kan die dan doorheen. er zit nu ook zo'n ding maar daar gaat die telkens uit

Roebin schreef:Waar slaat het op dat je de longeerlijn over zijn hoofd doet om druk tussen zijn oren te krijgen daar heb ik nog nooit van gehoord
DeedeJee schreef:Roebin schreef:Waar slaat het op dat je de longeerlijn over zijn hoofd doet om druk tussen zijn oren te krijgen daar heb ik nog nooit van gehoord
Dat is haar eigenbedachte pessoa-systeem waarschijnlijk.
Oh, en Loveramona, als antwoord op je vraag: onder andere dit is er mis met je foto's.
is ook beter voor een paard vind ik door de druk aan beide kanten
alleen, het lijkt mij niet dat dat is voor druk tussen de oren, maar dat je het bit niet aan 1 kant door zijn mond trekt. als je de longeerlijn zo doet, word de druk verdeeld
. alleen maar beter dus
als je het toch wilt weten, typ in de zoekmachine loveramona in, dan vind je ze wel
naja, zinloze discussie dus. maar over het hoofd doet je paard echt geen pijn hoor, daar is ook niks mis mee
Karriebarrie schreef:Maar ik snap niet dat als je kunt kiezen tussen wat grotere paarden rijden (dat stond in het eerste bericht, ze was gewend aan grotere paarden) en een shet, dat je dan kiest voor een shet. Ow en nog iets, iemand die een opmerking maakte over shetten die mannen moesten dragen in de mijnen met karretjes erachter met kolen ofzo; ben je het daarmee eens dan? Waarom denk je dat die pony's niet oud werden?
?marloe schreef:oh, ik dacht dat jullie hem dan gewoon aan 1 kant vastmaaktennaja, zinloze discussie dus. maar over het hoofd doet je paard echt geen pijn hoor, daar is ook niks mis mee
doe ik zelf ook altijd
ik had het over iemand anders die hier reageerde