Pablo het homopaard@Work (hahaha)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Pablo het homopaard@Work (hahaha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 16:24

Carmuh schreef:
Dankje ik snap alleen niet wat je bedoelt met die neusriem en sperriem, de neusriem zit precies strak genoeg, dat er een vinger tussenkan en de sperriem zit ook goed, voor mijn gevoel dan, mischien dat je bedoelt dat er zo een stukje uit steekt???

Hij zou voor mijn gevoel iets hoger mogen. Hij loopt nu iets te laag over de neus.

Dat hij zo 'hangt' , kan ook gewoon aan het model/leeftijd liggen dat doe ie van mij ook.
En imo zouden je handen iets hoger + naar voren en je teugels iets korter mogen Lachen

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 18:31

ziet er goed uit, mooi paard

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 20:56

Ephona schreef:
Heel mooi dier zeg! Maar hoezo homopaard? Tong uitsteken

haha nou dat zal ik een vertellen! Bij ons staan dus de ruinen en merries apart in het land, maarja Pabl is dus de enige ruin die tussen de merries staat omdat hij door de ruinen steeds de sloot ingejaagd werd, en sindsdien noemen we hem homotje Tong uitsteken

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 20:57

kekaro schreef:
leuk paardje !! zeker een goede oplossing dat huren Lachen rijd je wel eens in het twiske ?? kunnen we eens samen gaan met mijn franse friesje, ik sta een stukje na de kerk Knipoog

Heey ja daar rijdt ik weleens, ik zal het eens vragen aan de eigenaar, of het mag!!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 10:44

lijkt me gezellig ! Haha! kan het kloppen dat je gisteren aan het rijden was in de bak ? ik reed langs met m'n autootje en ik zag een zwart monster Knipoog