Bas voor de kar, net echt! :D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anke

Re: Bas voor de kar, net echt! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 16:39

ze zegt toch ook MET GEDULD......

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 18:02

Pjelk schreef:
Over de leidsels: kan je die niet beter even opateken als je hem toch stil laat staan?

Nee juist liever niet, dit was de eerste keer dat hij echt tussen de bomen stond, mocht er wat gebeuren heb ik hem meteen bij de hand, als ik ze opsteek ben ik nooit zo snel ze te pakken mocht hij ineens knetter worden.

Wat een reacties, ik beleer Bas niet zelf, punt. Soms snap ik bokt niet helemaal, als iemand vertelt zelf zn knol te beleren voor de eerste keer wordt er hard geroepen dat ze het niet moeten doen, hulp erbij zoeken,wegbrengen etc. Ik meld dat ik Bas er voor wegbreng omdat ik het zelf niet wil doen vanwede te weinig ervaring, en een groot gros roept dat ik het zelf wel kan doen ?

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 18:25

Idd SANEX, als je hem zelf wil beleren moet je er hulp bij zoeken, en anders kun je het best zelf Rolleyes
Je moet het lekker doen zoals jij wil, is ook wel goed voor hem idd..
Ziet er al goed uit, Over een tijdje kun je lekker met basje gaan mennen!! Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 18:41

Anke schreef:
Ik zal haar van de zomer wel zelf beleren, wel jammer van het geld!

Als ik jou was, zou ik iemand vragen om je te helpen en het zelf doen Knipoog

Hier in de buurt ben ik al velen bij langs geweest, maar aan hun hulp ben ik meer geld kwijt dan dat ik Bas bij Ciska langsbreng.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 18:44

Edit, foutje Knipoog
Laatst bijgewerkt door SANEX op 11-06-05 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 18:48

Leuk voor het eerst Bas voor de kar staan!
Ik vind het heel goed van je dat je hem weg brengt naar Ciska.. ook omdat hij in het begin dat je hem kreeg zo ''bang'' was en zo weet je zeker dat hij in goede handen komt om te beleren Lachen
Echt super gewoon OK dan!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 15:28

Ik hoop dat jij dan wel een goed beleerde pony terug krijgt en niet een grote teleurstelling.

Het is goed dat je hem laat beleren als je het zelf niet kunt, maar denk meer dat de reacties betrekking hebben op de persoon.
Ik mocht haar terug brengen, maar dat kost me dan weer 50,- (bezine) en ook weer ophalen, dus 100,- En ik kan haar niet laten dekken door een van mijn hengstjes, want dan staat ze aan de andere kant van het land.
Ach 1 teleurgestelde wil niet zeggen dat de andere pony's die door haar beleerd zijn het ook niet kunnen!
Altijd positief denken, dan hoop ik dat Otje een uitzondering is geweest!!!........