leuk paardje ook
.. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
leuk paardje ook
.. 
, bij mij hebben ze iig nog nooit wat over een kleur gezegd
SharirBobby schreef:thnx allemaal
xx_Irisje --> bedoel je m'n dekje? volgens mij mag je in alle kleuren van de regenboog, bij mij hebben ze iig nog nooit wat over een kleur gezegd
skara --> ja Lien zit bij mij in de klas
vinci --> ja het is echt een schatje en een knapperd, hij wil wel altijd érg graag z'n box uit (wat ik niet zo raar vind, op school kan hij nooit eens los ofzo, gelukkig komt hij aanstaande donderdag naar huis, kan hij lekker op de wei). Al mijn kleren zijn nog heel, hij vind het wel lekker om op m'n bodywarmer te kauwen, hij heeft soms opeens m'n kraag te pakken![]()
gilberke --> ja dat kan goed kloppen, met de open dag reed ik ook, dat was alleen met m'n vorige (zwarte) paard
.. Volgend jaar rij ik daar ook eindelijk rond
Welke opleiding volg je? Hoe is het nu om daar echt te zitten? Leuk of viel het wel tegen?
SharirBobby schreef:vinci --> ja het is echt een schatje en een knapperd, hij wil wel altijd érg graag z'n box uit (wat ik niet zo raar vind, op school kan hij nooit eens los ofzo, gelukkig komt hij aanstaande donderdag naar huis, kan hij lekker op de wei). Al mijn kleren zijn nog heel, hij vind het wel lekker om op m'n bodywarmer te kauwen, hij heeft soms opeens m'n kraag te pakken![]()

poes schreef:Erg mooi paard en leuk terrein ook!
Ik heb bij de dressuurfoto's wel het idee dat hij met een valse knik in zijn hals loopt?
bokkiej schreef:is daar ook een paard die lissanne heet. met mirthe??
want volgens mij zijn die daar heen gegaan!!
SharirBobby schreef:poes schreef:Erg mooi paard en leuk terrein ook!
Ik heb bij de dressuurfoto's wel het idee dat hij met een valse knik in zijn hals loopt?
thnx
aan de aanleuning kan nog een hoop verbetert worden, maar ik ben niet zo'n sterruiter en heb hem nog 'maar' 2 maanden, dus vandaar dat het nog niet helemaal juist is, we zijn hard aan het werk (vooral ik, want ik ben nog niet altijd even handig) want dat moet natuurlijk wel verbeteren!
moet er wel bij zeggen dat dat beeld extra versterkt wordt door het plukje zwarte manen want naar de andere kant hangt, maar eerlijk is eerlijk, idd niet op alle foto's ziet het er juist uit!
En zeker als je bedenkt dat je hem nog maar 2 maanden hebt! 
zie ik deze foto's nu pas