Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mickey schreef:Sjonniej schreef:Moet er niet iemand wat zeggen over de slof? Of hoeft dat niet als het een moddie is?
Tuurlijk mag je daar ook over beginnen als het over een mod gaat.
Alleen heeft het misschien gewoon geen zin om over een slof te beginnen als je diet dat die goed gebruikt wordt.

: 
Sjonniej schreef:Moet er niet iemand wat zeggen over de slof? Of hoeft dat niet als het een moddie is?
Ziet er goed uit Katja! Lekker paardje.
Alleen op de laatste galopfoto staat ie strak.
Veel behang

en die manen dan
wauw!IngLio schreef:Wanneer is de keuring precies?
Snoevie schreef:mag ik alleen vragen waarom de sporen worden gebruikt(kill me niet omdat ik het vraag,ik ben alleen maar nieuwsgierig.ik ben niet tegen spoorgebruik nl.)
Mickey schreef:Wat een leuk ding is dit zeg.
Ben benieuwd hoe die het starks zal gaan dien als het allemaal voor et " echie" isSjonniej schreef:Moet er niet iemand wat zeggen over de slof? Of hoeft dat niet als het een moddie is?
Tuurlijk mag je daar ook over beginnen als het over een mod gaat.
Alleen heeft het misschien gewoon geen zin om over een slof te beginnen als je diet dat die goed gebruikt wordt.
Mies7 schreef:Ja precies, ik zag de slof alleen maar in boogjes hangen, dus wat mij betreft kan ie er af!![]()

slof van doorzichtig materiaal zou een uitkomst zijn

irish_lady schreef:Prachtige fries en mooie foto's Wat me bij jou alleen wel vaak opvalt is dat je vrij ver naar voren gekukeld zit.
baroen schreef:vrienden van mij zijn 9 juli ook in Kootwijk, wie weet kom ik deze dan ook wel even in het echt bewonderen...
Katja schreef:irish_lady schreef:Prachtige fries en mooie foto's Wat me bij jou alleen wel vaak opvalt is dat je vrij ver naar voren gekukeld zit.
Klopt daar heb ik mijn hele leven al last van en dat zal ook altijd wel een beetje blijven met name op een jong paard.
Mijn eigen paard ben ik nu een stukje meer aan het sluiten en dan lukt het ook beter om rechtop te zitten.baroen schreef:vrienden van mij zijn 9 juli ook in Kootwijk, wie weet kom ik deze dan ook wel even in het echt bewonderen...
Ik ben degene op dat zwarte paard.
knup je dan even de slof eraan? dan herken ik je beter
succes op de keuring!