Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ephona schreef:Let op je pianohandjes
ja daar heb ik erg last mee , ik zal er opletten
bedanktijslandertje schreef:leuke shet zeg, ziet er goed uit
hoe groot ben je zelf?
en mooiIvysToeter schreef:En dan ben ik degene die gaat zeuren....
Ik vind het echt geen gezicht sorry, ok shetlanders kunnen veel dragen en ook wel als je een beetje lang bent.
Maar je steekt er wel erg onderuit en volgens mij hinder je je pony dan ook enorm......
Ik zou op zoek gaan naar een andere pony om op te rijden en desnoods een verzorgster zoeken voor summy.
Er zijn zat meiden van een jaar of 11, 12 die heel goed kunnen rijden en niet zo lang zijn als jij.
shirley en summy hebben de grootste lol met elkaar en sum vindt het ook erg geweldig kom is kijken zie je dat ze hem ook niet hindert. *sum word teminste aan het werk gezet* * plaats van te rotte in een weitje en niks meegedaan word* gilian schreef:Summyy![]()
sum is egt een dressuur shet he shir
ze is super gaafen mooi
IvysToeter schreef:En dan ben ik degene die gaat zeuren....
Ik vind het echt geen gezicht sorry, ok shetlanders kunnen veel dragen en ook wel als je een beetje lang bent.
Maar je steekt er wel erg onderuit en volgens mij hinder je je pony dan ook enorm......
Ik zou op zoek gaan naar een andere pony om op te rijden en desnoods een verzorgster zoeken voor summy.
Er zijn zat meiden van een jaar of 11, 12 die heel goed kunnen rijden en niet zo lang zijn als jij.
doe niet zo overdrefenshirley en summy hebben de grootste lol met elkaar en sum vindt het ook erg geweldig kom is kijken zie je dat ze hem ook niet hindert. *sum word teminste aan het werk gezet* * plaats van te rotte in een weitje en niks meegedaan word*

gilian schreef:doe niet zo overdrefenshirley en summy hebben de grootste lol met elkaar en sum vindt het ook erg geweldig kom is kijken zie je dat ze hem ook niet hindert. *sum word teminste aan het werk gezet* * plaats van te rotte in een weitje en niks meegedaan word*

.
. 
Sylleke schreef:Aaah wat lief.
Jullie hebben echt lol zo te zien en dat is toch het belangrijkste.
en bedankt gilian schreef:
shirley en summy hebben de grootste lol met elkaar en sum vindt het ook erg geweldig kom is kijken zie je dat ze hem ook niet hindert. *sum word teminste aan het werk gezet* * plaats van te rotte in een weitje en niks meegedaan word*

meiske16 schreef:volgens mij had jij in een eerder topic al eens gezegd dat jij niet meer op dit shetje reed aangezien je er zo groot voor bent!!!!
maar je rijdt er dus nog wel op...sorry geen porem!het is een leuk beestje maar je bent gewoon te groot!

IvysToeter schreef:Sorry, Ik zal er niks meer over zeggen.
Mijn reactie was misschien wat overdreven, maar als ik foto's plaats van iemand die ik ken op haar verzorgshet word er ook zo gereageerd.
(niet door jullie, maar even voor het idee).
Ik vind summy wel een leuke shet hoor, is ze al gedekt door die ene schimmel of niet?

... ze zijn niet van suiker hoor ... je overdrijft wel een beetje zeg
Ziet er leuk uit, let idd op je handen.
dat zadel zit mega verot die heb ik ook krijg daar zere benen en kont van